На Львівщині офіційно запрацювала Диспетчерська служба пасажирських перевезень обласних маршрутів. Головний обов’язок новоствореного органу – моніторинг роботи приватних перевізників, які обслуговують приміські та міжміські маршрути.
Про це сьогодні, 4 травня, під час брифінгу повідомив в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Роман Кокотайло, передає кореспондент Гал-інфо.
За його словами, над створення диспетчерської служби працювали впродовж 2 років, а її тестовий запуск відбувся 1 грудня 2017 року. Від того моменту і до сьогодні вдалось відкоригувати технічні несправності, а також запровадити веб-сторінку та мобільний додаток.
Цікаво, що ЛОДА зобов’язала всіх перевізників обладнати автобуси gps-модулями. Станом на сьогодні з 1024 транспортних засобів до системи внесено 819.
Роман Кокотайло також пояснив, що розроблена департаментом система стане допоміжною не лише пасажирам громадського транспорту, які можуть відслідковувати прибуття тих чи інших автобусів на конкретну зупинку. Моніторити роботу приватних перевізників будуть і самі диспетчери. Так, вони повинні слідкувати за тим, чи автобуси вчасно виїжджають на маршрут та прибувають на кінцеву зупинку, а також чи дотримуються визначеної схеми руху. При виявленні порушень служба надсилає перевізнику попередження. У разі ігнорування фірма може отримати штраф, або ж з нею розірвуть договір про обслуговування конкретного маршруту, де систематично відбуваються порушення.
«Кожного дня через спеціальну онлайн-програму ми відслідковуємо рух транспортних засобів. Таким чином ми можемо оперативно реагувати і надавати інформацію перевізнику про порушення схеми руху, про відхилення від маршрутів і будь-які інші проблеми», - додав керівник КП «Центральна диспетчерська служба пасажирських перевезень» Остап Чорний.
Варто додати, що впродовж цього року Департамент вже розірвав з перевізниками 6 угод щодо обслуговування приміських та міжміських маршрутів. Серед підприємств-порушників було «Львівське АТП-14630», «Яворівське АТП-14632» і «Авто-транс-сервіс». Автобуси останнього перевізника систематично не доїжджали до визначеної кінцевої зупинки, а також ігнорували будь-які попередження Департаменту. Цікаво, що це підприємство обслуговує кілька маршрутів, однак договір було розірвано лише щодо того маршруту, де зафіксували порушення.
«В подальшому ми плануємо запровадити безконтактну оплату. Це, в першу чергу, означає впровадження мобільних терміналів, які б видавали квитанцію про оплату проїзду, незалежно від того, на якій зупинці він сів у автобус. Думаю, що до кінця року ми це запровадимо», - підсумував Роман Кокотайло.