Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові презентували результати досліджень радіоринку за 2005 рік

31 січня 2006 року у Львові відбулася презентація результатів досліджень радіоринку Львова за 2005 рік за участі директора інституту маркетингових досліджень «MultiMedia» Маріуша Голди та директора інвестиційних проектів «Broker FM» Станіслава Смолки.
Зокрема, на презентації були представлені результати проведених досліджень, а саме: продемонстровано рівень обізнаності слухачів з марками існуючих на ринку радіостанцій, тижнева та денна аудиторії кожної радіостанції, тенденції та динаміка розвитку ринку.
Впродовж останнього року інститут маркетингових досліджень «MultiMedia» перманентно досліджував радіоринок Львова. Було проведено три хвилі досліджень — в лютому, липні та грудні 2005 року. Усереднена вибірка опитаних склала 500 осіб.
Основним методом дослідження було телефонне опитування за допомогою комп’ютера. За основу бралися відомості про те, як слухалося радіо у день напередодні і за останній тиждень до опитувань. Опитуванню підлягали мешканці Львова у віці 25-39 років.
Однією з перших українських радіостанцій, яка взяла результати реально проведених досліджень за основу у своїй роботі та виступила з ініціативою представлення їх широкому загалу, була радіостанція «РадіоМан».
«Ми з’явилися на ринку Львова, коли було близько 13 радіостанцій; ми побачили, що на ньому є приваблива цільова група, на яку можна скерувати наше радіо, — так ми знайшли своє місце. Виявляється, що слухачі вибирають радіо через хорошу музику, зокрема, це близько 60% слухачів; 23% вибирають радіо через хорошу музику та хороші новини, також важливу роль відіграють ведучі, конкурси та розваги. «Радіоман» - це радіо, що обрало музично-інформаційний формат», — розповів директор інвестиційних проектів «Broker FM» Станіслав Смолка.
Також було представлено результати тижневої аудиторії радіостанцій Львова: радіо «Люкс» — у лютому 2005 року кількість слухачів за тиждень становила 35,5%, у лютому — 33,5%, у грудні 2005 році — 29,6%; «Наше радіо» — 31,7%, 24,8%, 28,7%; радіо «Мелодія» — 15,7%, 15,7%, 19,2%; «Авторадіо» — 12,3%, 15,4%, 17,8%; «РадіоМан» — 9,2%, 13,2%, 15,4%; радіо «Львівська хвиля» — 16,4%, 15%, 13,6%; M-FM — 6,1%, 13,2%, 11,2%; Хіт FM — 6,3%, 8,2%, 9,8%; Star FM — 15,5%, 9,1%, 9,5%; „Ера” — 12,6%, 8,8%, 8,6%; „Незалежність” — 5%, 6,3%, 7,4%; „ЕКО-радіо” — 5,2%, 6,6%, 6,5%; „GALA радіо” — 3,1%, 4,7%, 3,6%; радіо «Ніко» — 3,2%, 2,8%, 2,1%.  
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ