Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові ймовірно демонтують зайве вуличне огородження

У Львові в окремих локаціях хочуть демонтувати вуличне огородження, яке не впливає на безпеку дорожнього руху. Такі локації визначають та опрацьовують разом фахівці структурних підрозділів міськради, районних адміністрацій та представники поліції.

Кінцеве рішення приймає комісія з безпеки дорожнього руху, повідомляють в ЛМР.

Як пояснив керівник управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка, сьогодні в Україні діють вже нові норми, що регулюють встановлення такого огородження.

“І вони чітко кажуть, в яких випадках воно потрібне. Йдеться, зокрема, про дитячі заклади, місця з обмеженою оглядовістю, над підземними переходами”, - говорить посадовець.

Він додав, що на сьогодні у місті опрацювали близько 50 локацій, де доцільно прибрати турнікети. Оскільки в цих конкретних місцях вони не покращують ситуацію з безпекою дорожнього руху, в той же час вимагають витрат на утримання та оновлення. Часто таке огородження заважає прибиральній техніці. А в деяких локаціях навіть небезпечне, бо створює уявне відчуття безпеки як для водія, так і для пішохода, хоча насправді несе додаткову небезпеку, бо у випадку ДТП працює як шрапнель і збільшує силу ураження. Крім цього, огородження зменшує оглядовість для водія, який може бути не готовим до раптової появи на дорозі людини, особливо дитини низького зросту. 

Власне, вчора на засіданні комісії з безпеки дорожнього руху було погоджено демонтувати перше в цьому році турнікетне огородження на перехресті вулиць Мазепи-Тичини.  Павло Сирватка додає, що, за потреби, у місцях, де демонтують турнікети, висаджуватимуть кущі. А там, де може виникнути стихійне паркування, встановлять стовпці або півкулі. 

Посадовець зазначає, що у питанні доцільності вуличного огородження вивчали досвід європейських міст, зокрема Братислави та Лондона. До прикладу, столиця Великобританії вже багато років як відмовилася від вуличного огородження.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ