В рамках проекту «Інклюзивно-привітний ЦНАП», запрацював новий сервіс для людей з вадами слуху. Відтепер, нечуючі відвідувачі, ЦНАП на пл. Ринок, 1, зможуть скористатися простим і зручним сервісом з обслуговування ConnectPro і в режимі онлайн вільно спілкуватись на доступній мові. Про це повідомили у прес-службі Центру надання адміністративних послуг м. Львова.
Додаток дає можливість спілкуватися з нечуючими і слабочуючими заявниками за допомогою онлайн перекладача жестової мови або обміну миттєвими повідомленнями, в яких мова адміністратора перетворюється в текст, а текст, що друкує нечуючий, озвучується адміністратору.
Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код за допомогою свого смартфона та розпочати онлайн-чат з експертом. У випадку відсутності смартфона у заявника, передбачена можливість онлайн перекладу жестової мови через додаток, який встановлено на планшеті адміністратора.
Ми стаємо доступніші.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ