Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові затвердили новий порядок опрацювання звернень на «Гарячу лінію»

У п'ятницю, 28 травня, виконавчий комітет ЛМР затвердив Порядок опрацювання усних та електронних звернень громадян, які надходять у відділ «Гаряча лінія міста». Зокрема, введено поняття «електронні сервіси» та впорядковано правила спілкування з мешканцями.
Фото ілюстративне. Олена Ляхович, Гал-інфо

Про це інформує пресслужба ЛМР.

«Особливість нового рішення в тому, що ми вводимо поняття «електронні сервіси»: мобільний додаток, портал, сторінка у соціальній мережі, – у діяльність служби, а також впорядковуємо правила комунікації з мешканцями. Наприклад, якщо звернення надходить через електронні сервіси, результат також іде електронно. А це розумне використання ресурсів, бо не витрачаємо додаткові кошти на дзвінки, смс і, найважливіше, не турбуємо клієнтів невчасно. Також вводимо нову класифікацію звернень і нові терміни реагування (від 2-х годин до 7 днів), та розмежовуємо сфери відповідальності працівників і наших клієнтів», - пояснила директорка департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ