Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові затвердили Програму розвитку електромобільності

Сьогодні, 28 березня, на пленарному засіданні міськради затвердили Програму розвитку електромобільності Львівської МТГ. Метою стало забезпечення розвитку сталої міської мобільності, вдосконалення системи громадського транспорту, реалізація проєктів з відновлювальною енергетикою, створення інфраструктури для зарядок електрокарів, врегулювання питань міської логістики.

Як пояснив директор депаратменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило, ця програма описує вектор руху міста у секторі електромобільності на найближчі 10 років. Зокрема, йдеться про перелік заходів у сфері електромобільності, які потрібно зробити впродовж цих років. 

«Зокрема, програма визначає 5 ключових напрямів: оновлення рухомого складу громадського транспорту, розвиток інфраструктури для електротранспорту, шерингова електромобільність, станції для зарядки електромобілів та супутні заходи, які в контексті електромобільності має реалізувати міська рада за наступні 10 років», - розповів Олег Забарило.

П’ять цілей Програми розвитку електромобільності

Перша ціль – весь рухомий склад електротранспорту має відповідати сучасним стандартам екологічності, енергоефективності та доступності. Йдеться про оновлення рухомого складу трамваїв та тролейбусів і запровадження до експлуатації батарейних електробусів і електробусів з динамічним заряджанням. Мета міста – планомірна відмова від дизельних автобусів на всіх міських маршрутах. Йдеться про рухомий склад і комунальних перевізників, і приватних.

 Друга ціль – розвинена транспортна інфраструктура.  Вона  включає розвиток інфраструктури для забезпечення безперешкодного руху громадського транспорту, модернізацію фідерних кабельних ліній та тягових підстанцій, створення та інтеграція до систем електротранспорту локальних електростанцій з відновлюваних джерел, зарядна інфраструктура для батарейних автобусів, стаціонарні батарейні комплекси, модернізація та будівництво депо та їхніх корпусів, модернізація колій та контактних мереж, добудова критичних прогалин у мережі.

Третя ціль - низьковуглецева міська логістика з акцентом на електричні велосипедні й електричні автомобільні фургони. Тут йдеться про перехід сектору доставки товарів та посилок у місті на електричну енергію.

Четверта ціль - шерингова електромобільність. Така опція у містах ЄС постійно розширюється й включає різні форми й практики спільного користування електричних автомобілів, самокатів, велосипедів звичайних та вантажних, електровелосипедів тощо. Місто ставить за мету розвивати шерингову мобільність з акцентом на електричні транспортні засоби та велосипеди з електричною підтримкою.

П’ята ціль - розвинена зарядна інфраструктура. Місто ставить за мету створення зарядних хабів з пріоритетом для бізнес-користувачів, таксі й логістичного транспорту, а також для власного користування – заряджання комунальних транспортних засобів. Операторами таких зарядних станцій можуть бути як комунальне підприємство, так і приватні оператори на концесійних чи інших договірних умовах.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ