За результатами тендеру на розробку сервісу переможцем став чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o., та SoftServe — Municipal Technologies LLC. Зараз триває підготовка документів для підписання договору з переможцем, у якому буде прописано послідовність дій у впровадженні автоматизованої системи обліку проїзду в громадському транспорті міста. Про це інформує прес-служба ЛМР.
«Всі проекти, які відбуваються за кошти ЄБРР, моніторяться і відбуваються під контролем. Це тендерні процедури, які акцептовуються законодавством Європейського Союзу, а не українським законодавством. Відбір був дуже складний, було кілька етапів, вийшло дві компанії. Експерти і Банк акцептували компанію Мікроелектроніка — чеську компанію, в якої на субпідряді буде наша львівська SoftServe. Я дуже радий, бо гроші залишаться у Львові. Компанія має великий досвід впровадження електронного квитка в Європі.
Наступний етап — це укладання угоди. Уже з наступного року починаємо процес встановлення валідаторів. Кожному львів'янину потрібно буде надати карточку. Будуть задіяні і Центри надання адміністративних послуг, і соціальний захист — будемо всі разом працювати. Готівка має вийти з обігу — тільки оплата через електронний квиток.
Таке рішення ЄБРР, а міська рада не мала впливу на визначення компанії, яка перемогла. Тут ми щасливі, бо я довіряю ЄБРР. Всі проекти, які вони реалізовують у Львові, успішні, тому вони з нами багато працюють. Ми, отримавши кошти ЄБРР, будемо робити цю карту багатофункціональною. Вона матиме не тільки можливість розрахунку в електротранспорті, а й багато інших цікавих функцій. Але це буде відомо після того, як ми формалізуємо всі відносини. Є рішення, має бути ще підписана угода. Думаю, це буде зроблено протягом наступних тижнів, щоб компанія, яка перемогла, могла приїхати до Львова, презентувати себе, і ми могли фахово поспілкуватись, — сказав мер Львова Андрій Садовий.
Нагадаємо, за результатами оцінки шістьох технічних пропозицій, що були подані на перший етап тендеру на впровадження е-квитка у Львові, до участі у другому етапі було відібрано 3 компанії: 1. Консорціум естонських компаній «Ріданго» та «Дател»; 2. Консорціум у складі чеської компанії «Мікроелектроніка» та львівського ТОВ «СофтСерв — Муніципальні технології»; 3. консорціум у складі трьох італійських компаній «Альмавіва», «АЕП», «Сварко Мізар» та львівського партнера «Сварко Україна».
На другий етап тендеру свої пропозиції подали тільки дві компанії: Естонські «Ріданго» та «Дател» і консорціум чеської та львівської компанії.
Замовник проекту ЛКП «Львівавтодор» оцінював цінові пропозиції учасників за сумою таких позицій: — вартість впровадження проекту, — вартість обслуговування та підтримки системи впродовж 10 років після завершення гарантійного періоду.
За такими показниками найменшу ціну надав чесько-український консорціум «Mikroelektronika spol s r.o.» та «SoftServe — Municipal Technologies LLC».
Проект «Автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова» (далі АСОП) включає в себе проектування, постачання, налагодження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду, автоматизованої системи визначення місцезнаходження транспортних засобів, системи інформування пасажирів.
Проект АСОП реалізується із залученням фінансової та консультаційної підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку. З метою реалізації проекту підписано договори з Європейським банком реконструкції та розвитку, які затверджені ухвалами Львівської міської ради.
Загальна максимальна проектна вартість 11,2 млн євро (10 млн євро — кредит ЄБРР, 1,2 млн євро — місцевий внесок).
Впровадження системи оплати проїзду буде відбуватись одночасно у всьому транспорті, як комунальному так і приватному.
Назву електронного квитка визначили львів’яни через соцопитування. Назву «ЛеоКарт» запропонувало дев’ять львів’ян, однак переміг Андрій Карп’як, який надав найшвидше таку пропозицію. 14 березня 2017 року переможцю вручили сертифікат, який дає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.