Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У мерії Львова розповіли про елементи доступності пл. Двірцевої для маломобільних осіб

Вкінці минулого року для проїзду громадського транспорту відкрито пл. Двірцеву. Однак ще залишається завершити роботи з облаштування фонтану, а також цього року проведуть ремонт вул. Чернівецької. Як повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, площу Двірцеву проектували із врахуванням забезпечення її доступності для маломобільних груп населення, і на сьогодні це найкраща привокзальна площа в Україні, з точки зору інклюзивності. Про це інформує прес-служба ЛМР.

«Ми залучали осіб з інвалідністю до обговорення й аналізу площі, і 98% зауважень ми врегулювали під час виконання робіт. Зараз є ще деякі дрібні нюанси.

Відзначу, що ми наблизили громадський транспорт практично до входу до вокзалу, адже не у всіх людей з візочками є авто, а більшість пересувається автобусами чи електротранспортом. Для цього місто закупило нові низькопідлогові автобуси та зараз отримує низькопідлогові тролейбуси. З трамваями є складність, бо один новий коштує більше 1 млн євро.

Також ми залишили можливість заїзду і паркування авто для маломобільних осіб з лівого боку вокзалу — де є єдиний вхід на перон, обладнаний ліфтом. Тому в цьому місці паркувальні місця залишилися, і вони максимально наближені до єдиноможливого входу в потяг.

Зробити пандус біля центрального входу місто не може, бо це споруда Львівської залізниці. Ми ведемо з ними перемовини. Місто готове зробити проект, щоб пандус вписувався у загальну конструкцію, але організувати роботи й оплатити їх має залізниця.

Однак маємо зауваження від ДАБІ, через яке триває судовий спір із проектною організацією. У ДБНах прописано, що висота платформи має відповідати висоті першої сходинки трамваю, або низькій підлозі. Ми консультувалися з автором цього ДБНу, і він сказав, що платформа не може бути вищою за першу — нижню — сходинку. Також ми консультувалися з незрячими особами, і вони теж це підтримали. Тому ми зробили універсальну платформу під весь рухомий склад, бо у Львові є лише 9 низькопідлогових трамваїв і 130 — звичайних. Проте зараз через це є судовий спір ДАБІ з проектною організацією. Будемо бачити результати суду", — розповідає Андрій Білий.

Щодо зауважень до дощових решіток на проїзній частині вулиці, то, за словами посадовців, вони підібрані з розрахунком для швидкого вбирання великої кількості води, а також зважаючи на те, що по проїзній частині вулиці особи на візочку їхати не мали б. Натомість на тих ділянках площі, по яких може їхати особа на візочку, жодних решіток немає.

«Є ще деякі зауваження щодо замощення плиткою. Вони будуть усунуті. Однак, варто пам’ятати, що колись від вокзалу до зупинки не було жодної можливості доїхати на візочку. А зараз є! І це важлива різниця між площею Двірцевою до реконструкції і після», — резюмував посадовець.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ