Торік розпочав роботу Київський інноваційний термінал, або КІТ, українського лідера експрес-доставки "Нова Пошта", обладнаний автоматизованою системою сортування відправлень. Гал-інфо отримало чудову нагоду побачити на власні очі, як виглядає КІТ "Нової пошти".
2 березня компанія Нова пошта офіційно відкрила Київський інноваційний термінал – перший сортувальний термінал з автоматизованою лінією, яка не має аналогів в Україні. Потужність терміналу в 2,5-3 рази більше аналогічних параметрів у подібних об’єктів.
Київський інноваційний термінал Нова пошта почала будувати в 2015 році. Будівництво розділили на 2 етапи, а загальна сума інвестицій в проект склала 15 млн євро. Будівництвом терміналу займалася компанія Арт Буд Сервіс. 2 березня була офіційно запущена перша черга терміналу. Другу чергу компанія планує запустити через рік – 80% всіх будівельних робіт вже виконано.
Загальна площа терміналу складає 23 900 кв м. Він обробляє 350 000 посилок в добу: це 400 повністю завантажених машини. Загальна площа першої черги склала 14 800 кв м. Термінал працює цілодобово сім днів на тиждень, його обслуговують 750 працівників, які працюють у чотири зміни.
Підсумки роботи «Нова Пошта» у 2018 році
Компанія «Нова Пошта» встановила черговий рекорд за кількістю відправлень - 174 млн штук у 2018-му, що на 20% більше, ніж роком раніше. Найбільше відправлень оформляли бізнес-клієнти: кількість сформованих ними посилок за рік збільшилася майже на чверть.
Основний драйвер зростання ринку експрес-доставки - великий і середній e-commerce. Протягом 2018 роки онлайн-магазини оформили в «Нова Пошта» 36 млн посилок.
Українці все активніше замовляють посилки із-за кордону - ми доставили 2,7 млн міжнародних відправлень. Nova Poshta International, що входить до групи «Нова Пошта», відзначає зростання доставок із США у два, а з Європи - у 3,5 рази.
У відповідь на зростання попиту на послуги експрес-доставки "Нова Пошта" постійно розширює мережу. «У 2018 року ми відкрили близько 350 нових відділень і встановили понад 200 поштоматів, які працюють не тільки у наших відділеннях, а й у мережевих супермаркетах - "Епіцентр","Лоток","Ашан", Leroy Merlin. Ми виросли майже до 3000 точок присутності і не плануємо зупинятися на досягнутому - будемо розширювати мережу в невеликих населених пунктах, щоб кожному жителю України було зручно працювати з нами», - говорить Олександр Бульба, директор "Нова Пошта".
«Нова Пошта» постійно інвестує в поліпшення сервісу. Середній показник NPS (готовність рекомендувати компанію) за рік виріс із 58 до 66%, а у 4 кварталі досяг 72%. Покращився CSI (показник задоволеності сервісом) - із 8,17 балів у 2017 році до 8,42 балів із 9 у 2018. Ми стали доставляти посилки в середньому на 50 хвилин швидше.
Надійність і швидкість доставки вивів на новий рівень Київський інноваційний термінал. За рік він обробив 80,7 млн посилок, пропускаючи в середньому 220 тис. посилок за добу. А в грудні встановив добовий рекорд - 400 тис. штук.
За 2018 рік група компаній «Нова Пошта» перерахувала до бюджетів усіх рівнів понад 3 млрд грн податків і зборів, що на 43% більше, ніж за попередній рік.