Корпорація Roshen нарощує обсяги експорту продукції за кордон на 30% в рік. Про це заявив голова кондитерської корпорації Roshen В'ячеслав Москалевський в інтерв'ю Економічній правді.
"Ми кожен рік ростемо на 30%. (Експорт зростає - ред.) за рахунок Східної Європи", - зазначив Москалевський.
За його словами, найбільшими імпортерами продукції Roshen є Болгарія, Румунія, Польща.
Президент корпорації оцінює частку Roshen на українському ринку 25%-27% і визнає, що компанія є найбільшим гравцем на внутрішньому ринку.
При цьому Москалевський відкидає звинувачення у монополізмі.
"Як я можу бути монополістом? Вас не турбує, що в Україні працюють Kraft, Nestle? Якщо вони займуть 100% ринку, то це нормально?", - сказав він.
Багатьох виробників кондитерських виробів Москалевський не вважає конкурентами, оскільки вони працюють в "дешевому сегменті".
"Сегмент Житомира ("Житомирські ласощі" - ред.) — це дешева цукерка для сільських жителів. Ми не їх конкурент. Я взагалі не знав, що таке український кондитерський ринок, поки не поїхав нещодавно в Кельн на виставку і не побачив всіх. Були виробники з Дніпра, Кременчука, Одеси. Компанія, яка розвивається і зростає, — "Лукас" в Кременчуці", - розповів Москалевський.