Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Українські залізничники ініціювали обговорення шляхів оптимізації прикордонного вантажного руху

На Львівській залізниці відбулася міжнародна нарада з питань оптимізації вантажного руху на прикордонних переходах зі Словаччиною - повідомляє прес-служба Львівської залізниці.

Днями в Ужгороді відбулася міжнародна нарада за участю керівництва регіональної філії "Львівська залізниця" АТ "Укрзалізниця", генеральної дирекції залізничного товариства АТ "ЗССК Карго" (Словаччина) та представників металургійного комбінату "U.S. Steel" (м. Кошіце). Українські залізничники ініціювали зустріч зі словацькими колегами та партнерами з метою обговорення шляхів оптимізації прикордонного вантажного руху, зокрема пришвидшення передачі та обробки поїздів із вантажами для виробничих потреб металургійного гіганта.

Потреба обговорити ці питання виникла через несприятливу ситуацію, що склалася на початку цього року на прикордонних залізничних переходах Ужгород – Матевці та Чоп – Чієрна над Тисою і була зумовлена труднощами у словацької сторони, що зумовили сповільнення процесу приймання поїздів із вантажами. У підсумку це призвело до накопичення вантажних поїздів на території Ужгородської дирекції, що впливали на ритмічність перевізного процесу на території дирекції та Львівської магістралі загалом.

Під час наради українська сторона запропонувала колегам та партнерам зі Словаччини організаційну та практичну допомогу, спрямовану на стабілізацію вантажообігу до планових обсягів. Львівські залізничники зокрема висловили готовність уже сьогодні формувати на станції Ужгород-ІІ склади поїздів із вантажами, що призначені для металургійної компанії "U.S. Steel". 

Львівська залізниця готова надавати послуги з формування поїздів уже сьогодні, – повідомив у ході зустрічі виконавчий директор регіональної філії "Львівська залізниця" Володимир Крот. – Ми попередньо проаналізували резерви наших виробничих та технічних можливостей у господарстві перевезень, а також вагонному та локомотивному господарствах і переконалися, що маємо все необхідне для того, щоб виконувати додаткові обсяги робіт. Зокрема на станції Ужгород-ІІ можемо формувати щонайменше два маршрути на добу, – зазначив керівник Львівської магістралі.

Українська сторона також запропонувала словацьким колегам розглянути можливість проведення вантажних поїздів дільницею широкої колії Ужгород – Матевці в напрямку Кошіце із використанням локомотивів та бригад Львівської залізниці. Зважаючи на достатню кількість тягового рухомого складу, забезпечувати цю послугу нині можуть щонайменше три електровози постійного струму.

Пропозиція Львівської залізниці є перспективною з огляду на позитивні результати такої співпраці із польськими колегами на прикордонному переході Ізов – Хрубешув. Починаючи з 1 січня цього року, Львівська залізниця доставляє вантажні поїзди із Ковеля до Ізова і далі через кордон на територію Республіки Польща виключно власними тепловозами та локомотивними бригадами. Нині щодоби у цьому напрямку курсує 9-10 поїздів із вантажами, тоді як польські тепловози, які торік обслуговували цей маршрут, у середньому доправляли за добу на два поїзди менше.

У підсумку міжнародної наради в Ужгороді українська та словацька делегації узгодили ряд заходів із налагодження ритмічного вантажного руху на прикордонних переходах Ужгород – Матевці та Чоп – Чієрна над Тисою і задекларували готовність до розширення співпраці з метою оптимізації роботи на цих прикордонних переходах.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ