Ця послуга вже доступна в тестовому режимі, повідомляють в компанії.
Заявку необхідно подавати принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори Укрзалізниці візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.
Отримати та сплатити квитки можна в залізничній касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
"Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безкоштовним телефоном 0 800 503 111.
Раніше, змовляючи цю послугу, пасажир або його представник був змушений мінімум двічі приїжджати на вокзал. Відтепер вагони, спеціально облаштовані для людей на кріслах колісних, можна замовляти, не виходячи з дому. Можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної", - йдеться в повідомленні.
Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.