Як повідомили в пресслужбі мобільного оператора, голосовий сервіс підключений.
"Голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу", - повідомили в Київстар.
Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
[✔️] перезавантажити телефон;
[✔️] увімкнути та вимкнути «авіарежим».
В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але спеціалісти Київстару їх усувають.
"Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей. Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку", - зазначили в КС.