В Україні створили нове видавництво Stretovych, засновниками якого стало подружжя Світлани та Дмитра Стретовичів.
Як зазначає Читомо, про це повідомили на фейсбук-сторінці видавництва.
У видавництві пишуть, що спеціалізуватимуться на ґрунтовних виданнях про українську культуру та історію, практичних посібниках, біографіях і мемуарах, а також на художній літературі різних жанрів. Видаватимуть і українських, і закордонних авторів.
«Наразі маємо в роботі понад 50 проєктів, які, віримо, стануть вашими улюбленими. Ми маємо чітку візію, над якими книжками хочемо працювати, з якими людьми хочемо їх створювати спільно, як їх просувати і яку потужність дискурсу отримувати при публічному обговоренні», — розповіла співзасновниця Світлана Стретович.
Видавництво анонсує, що найближчими тижнями читачі зможуть дізнатися про перші 10 книжок, що планують надрукувати вже цього року.
Обіцяють видати «фундаментальний нонфікшн одного з найкасовіших і найтитулованіших українських кінорежисерів нового покоління», «найочікуваніше видання про перечитання української культури загалом і літератури зокрема», «неочікувану книжку про театр і його найцікавіші закутки», «новинку від одного з найпопулярніших українських літературознавців», «унікальну історірестораторки, яка розвиває культуру українських смаків» та багато іншого.
Також анонсовано дату й локацію першої події. Вона відбудеться 2 вересня в приміщенні книгарні «Сенс» на Хрещатику. Деталі поки не розголошують.
«Створюватимемо книжки, які позитивно впливають на життя читачів через знання, емоції та перспективу, що вони пропонують», — йдеться на сайті видавництва.
У коментарі Читомо Дмитро Стретович розповів, що запуск власного видавництва є логічним продовженням досвідів подружжя у книжковій та освітніх сферах. «Коли ми залишили свої минулі проєкти і міркували про власний бізнес, то бачили це як певну екосистему, де видавництво – фундамент, початок. Далі ця система розгалужуватиметься. Уже, наприклад, є агенція культурних подій, яка за минулі пів року провела п’ять аншлагових літературних вечорів у Молодому театрі», — каже він.
Імена авторів обіцяють оголошувати поступово: «Наразі у роботі близько 50 проєктів, але ми прихильники концепції “робити, а не говорити – себто спочатку ми хочемо зробити книжку, а потім про неї розповідати».
З методів просування — і активний діджитал, і зовнішня реклама. Також запланована співпрацями з книгарнями не лише на рівні поставки книжок.
«Команда видавництва включає основний склад і всіх долучених на аутсорсі фахівців. Якщо говорити купно, то це близько 30 спеціалістів. Найближчим часом оголосимо наші вакансії, бо постійно в пошуку професіоналів», — повідомив Стретович.