Укрпошта з 2016 року впровадила власний єдиний контакт-центр та ввела в дію новий номер гарячої лінії – 0 800 300 545. Відтепер за цим номером, який є безкоштовним з усіх стаціонарних телефонів в межах України, клієнти Укрпошти можуть дізнатися про місцезнаходження поштового відправлення, отримати консультацію кваліфікованого спеціаліста або висловити зауваження чи пропозиції до роботи підприємства.
Мета створення власного контакт-центру – покращення та пришвидшення комунікації з клієнтом як однієї зі складових якості надання послуг.
Враховуючи різноманітність послуг Укрпошти, вдосконалення технологічних процесів, модернізацію ІТ-інфраструктури, розгортання нового програмного забезпечення, виведення на ринок нових продуктів, новий Call-центр дозволить задовольнити потреби клієнтів у якісному каналі для отримання в режимі реального часу будь-якої інформації про діяльність Укрпошти, вирішити різноманітні нестандартні ситуації, пов’язані з роботою підприємства.
Вартість дзвінків з мобільних телефонів – за тарифами операторів.
Новий Call-центр Укрпошти працює щодня з 8:00 до 23:00, включаючи вихідні та святкові дні.
Довідково про УДППЗ «Укрпошта»
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України та є національним оператором поштового зв’язку України. На сьогодні Укрпошта надає понад 50 видів послуг в майже 12 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує 77,9 тис. працівників, з них понад 33 тис. – листоноші, 13 тис. – оператори поштового зв’язку.
Служба інформаційної підтримки: (044) 32 32 099.