Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Вдячність пацієнтів покращує роботу медиків

Подяка, висловлена пацієнтами, може вплинути на ефективність роботи медичного персоналу. До такого висновку дійшли американські та ізраїльські вчені.

Команда спеціалістів під керівництвом Еллен Бамбергер з ізраїльського інституту Техніон вирішила перевірити, як на роботу медиків впливає гарна поведінка пацієнтів, бо дослідження на цю тему зазвичай вивчають тільки негативну поведінку хворих.Про це пише Громадське.

У дослідженні взяли участь 43 команди, які складались з двох лікарів та медбратів і медсестер. Вони брали участь у симуляції догляду за немовлям, яке перебуває в інтенсивній терапії.

Медиків розділили на чотири групи, для кожної з яких провели брифінги, що відрізняються одне від одного: першій групі за допомогу дякувала мати немовля, другій — вищестоящий працівник лікарні, третій групі — обидва, а для останньої групи провели нейтральний брифінг, на якому просто розповіли про стан дитини.

Після цього учасники експерименту мали упродовж 20 хвилин поставити діагноз дитині та обрати стратегію лікування. Оцінювали їхню роботу незалежні медики-експерти.

Виявилося, що після подяки матері дитини медперсонал працював краще: ставив більш точний діагноз та обирав більш ефективну стратегію лікування.

Дослідники допускають, що після подяки інформація про хворого краще розповсюджується всередині групи, тому вона краще справляється із завданням.

Що цікаво, подяка він колеги жодним чином не вплинула на ефективність роботи медиків.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ