Сьогодні, 16 лютого, на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради було внесено зміни до рішення виконавчого комітету від 13.01.2016 №13 «Про здійснення електронних закупівель у м. Львові». Відтак, публічні закупівлі здійснюватимуть через систему ProZorro, якщо вартість предмета закупівлі товарів чи послуг дорівнює або перевищує 50 тис. грн., а робіт – 500 тис. грн. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Положення рішення застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, у разі проведення закупівель за кошти міського бюджету міста Львова або кошти комунальних підприємств за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 50 тис. грн., а робіт – 500 тис. грн.
У разі необхідності проведення оперативних закупівель з метою уникнення можливих негативних наслідків від неотримання певних товарів, робіт і послуг у стислі терміни (1-2 дні) закупівлі здійснюються за погодженням профільного заступника міського голови. У цьому разі в електронній системі оприлюднюється звіт про укладений договір відповідно до ст. 10 Закону та обгрунтування оперативності закупівлі.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ