Сезон літніх перевезень у розпалі. Щодня Укрзалізниця перевозить близько 141 тис. пасажирів, що на понад 20 % більше, ніж навесні. Про це розповів голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов. Про це йдеться у повідомленні на сайті перевізника.
«Ми докладаємо максимум зусиль, щоб надати пасажирам необхідну кількість місць у поїздах і належний сервіс. На період пікових літніх перевезень додатково призначено 32 поїзди. Таким чином, наразі територією України щоденно курсують 147 поїздів», — зазначив керівник Укрзалізниці.
Зокрема, до узбережжя Чорного та Азовського морів курсує понад 70 поїздів. З них у напрямку Бердянська — 5 пар поїздів, до Херсона — 17, Новоолексіївки, Генічеська — 16, Одеси, Білгород-Дністровська, Ізмаїла — 33.
Також Євген Кравцов нагадав, що Укрзалізниця продовжує власними силами відновлювати парк і вже більш ніж половина пасажирських вагонів обладнана системами кондиціювання повітря. Так, із 2864 вагонів, задіяних у перевезеннях, 1304 — обладнані системою кондиціювання повітря. Купуючи квитки онлайн, пасажир одразу бачить, які вагони без кондиціонера — вони позначені відповідними піктограмами. Крім того, за дорученням прем’єр-міністра України Укрзалізниця посилила контроль у депо за станом рухомого складу, що виходить на лінію.
«Також сподіваємося, що цього року все ж таки будуть внесені зміни до бюджету, і держава виділить кошти на оновлення пасажирського сектору», — зауважив керівник Укрзалізниці.
Якщо ж у пасажирів виникли проблеми з сервісом, наприклад, вагон обладнаний кондиціонером, але він не працює, голова правління Укрзалізниці рекомендує обов’язково повідомити до контактного центру Укрзалізниці. «У нас уже півроку в режимі 24/7 працює оновлений контактний центр. Більшість проблеми, які виникають у пасажирів під час подорожі, ми намагаємося вирішити в режимі реального часу. Тому закликаю всіх клієнтів у разі виникнення будь-яких проблем повідомляти на номер 0 800 503 111. Крім того, можна з нами зв’язатися в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Укрзалізниці у Facebook. Наразі ми тестуємо опрацювання звернень клієнтів через соціальну мережу», — резюмував Євген Кравцов.