Слухай онлайн
Культура

Вовкун розповів про «Український прорив» в Оперному театрі Львова

Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
1/2
Рік тому Львівська опера отримала нового генерального директора - ним став український режисер, сценарист та культуролог Василь Вовкун. До театру він привіз творчу програму «Український прорив», про перші результати якої розповів напередодні Міжнародного дня театру.

Гал-інфо публікує найцікавіші тези річного звіту Василя Вовкуна.

«Наші фінансові досягнення дозволили нам поставити у 2017 році одразу 3 прем’єри. Театр десятиліттями майже нічого не ставив. Першою прем’єрою був балет «Шехеразада», другою виставою була опера «Дон Паскуале». Наприкінці року ми також показали прем’єру «Коли цвіте папороть» Євгена Станковича. Ця вистава була першою з програми «Український прорив»».

У 2017 році Львівська опера заробила понад 31 млн гривень 

«Під час конкурсу на посаду генерального директора Львівської опери я придумав таку програму «Український прорив», якою, зрештою, займався впродовж всього свого творчого життя. Я ставив перед собою одну мету – вивести українське мистецтво на рівень сучасного модерного мистецтва. Все життя я присвятив цій меті, а це близько 350 культурних заходів, конкурсів та фестивалів. «Український прорив» у більшості театрів країни представлений трьома операми – «Наталка Полтавка», «Тарас Бульба» і «Запорожець за Дунаєм». У нас до цього додається ще «Украдене щастя» і «Мойсей»».

Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
1/1

«На жаль, в українській опері повністю відсутня музика другої половини ХХ і початку ХХІ століть. І завдяки програмі «Український прорив» вітчизняні композитори значно активізувались. Наприклад, молодий сучасний композитор Іван Небесний зараз працює над оперою «Лис Микита» за Франком. Зараз закінчують опери Юрій Ланюк та Євген Станкович. До нас надходить дуже багато пропозицій, починаючи від Америки і закінчуючи Польщею».   

«Ще одна річ, над якою ми працюємо, – це створення іміджу театру і його рекламної продукції. На сьогодні ми маємо один із найкращих сайтів. Він ведеться трьома мовами – українською, польською, оскільки в нас дуже багато туристів з Польщі, і англійською. Сьогодні ми також запускаємо відеоролик про театр. У майбутньому виходитимуть ролики про кожну виставу окремо. Ми також замовили виконання брендингу театру на найсучаснішому рівні».   

Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
Фото: Марія Шевців, Гал-інфо
1/1

«Театр повинен бути центральним місцем не лише у Львові, але й в Україні, і він цієї сили набирає. У 2017 році в театрі проведено 227 вистав, 76 камерних концертів та понад 60 мистецьких і концертних заходів. Загалом, у 2017 році Львівську Національну Оперу відвідало понад 400 тисяч людей».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");