На вул. Личаківській триває останній етап капітального ремонту дороги. Вже виконано реконструкцію ділянки вулиці Личаківської від вул. І. Мечникова до вул. Черемшини. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Станом на сьогодні роботи зосередженні на відрізку від вул. Черемшини до вул. Пасічної. Зокрема, тривають роботи з облаштування трамвайного кільця на перехресті з вул. Пасічною. З 15 липня планують відкрити для проїзду вул. Личаківську на ділянці до вул. Долішньої, а з 1 вересня буде повністю відкрито вул. Личаківську для проїзду громадського транспорту.
«Зараз тривають завершальні роботи по колектору — колектор встановили, потім буде здійснюватися тампонація старого (залиття цементом) і перепідключення. Також прокладаємо дорожнє покриття і облаштовуємо трамвайну колію, прокладаємо тротуари, контактну мережу тощо. При облаштуванні тротуарів враховано потреби маломобільних осіб.
Щодо освітлення, то встановлюємо лампи європейського стандарту, які дозволяють не розсіювати світло, а точково освітлювати вулицю. Також є можливість віддаленого керування освітленням.
На розворотному кільці по вул. Пасічній тривають роботи по встановленню трамвайних плит, після цього буде здійснюватися прокладання самої колії", — розповів Роман Познанський, в.о. директора ЛКП «Львівавтодор».
За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на початок червня, виконано наступні роботи:
влаштування бруківки на проїзній частині дороги від вул. Мечникова до вул. Котика — 7350 м2;
влаштування тротуару — 4300 м2;
влаштування плитки «Римський камінь» між трамвайними коліями — 2600 м2;
влаштування трамвайних колій — 640 м. п.;
влаштування металевих опор контактної мережі — 24 шт.;
влаштування опор освітлення — 36 шт.;
влаштування каналізаційного колектора від вул. Мечникова до вул. Пасічної — 934 м.п.;
залишилося влаштувати колектор — 12 м.п.
«Робота іде нормально, хоча є деякі питання по якості. Цього тижня ми замінювали плити на трамвайному кільці, які були поставленні. Зараз є важливі питання з приватними компаніями, які дозволяють собі прийти сюди, робити свої роботи, ставити кабелі, чим порушують нашу роботу. Наприклад, компанія „Укртелеком“ копала після нашої роботи, щоб поставити свій кабель. І цей кабель є дуже важливий, тому все потрібно якісно робити: і насип, і трамбування, щоб не пошкодити нічого. Тому до таких речей потрібно підходити серйозно, і перш за все приватні компанії повинні узгоджувати план своїх робіт, щоб все було зроблено за технологіями та під технаглядом ЛКП „Львівавтодор“, щоб ми були впевненими у тому, що все зроблено якісно», — повідомив П’єр Ів Тесьє, французький інженер, який здійснює технагляд проекту будівництва від компанії «Egis».
Нагадаємо, 25 березня 2017 року розпочався капітальний ремонт вул. Личаківської (на ділянці від вул. Мечникова до вул. Пасічної з розворотним кільцем). Тендер на виконання робіт виграла компанія «Онур». Орієнтовна вартість робіт 6 млн. євро. В межах ремонту проводиться капітальна реконструкція дорожнього покриття, заміна трамвайної колії, контактної мережі та інженерних мереж, зокрема колектора.
Реконструкція вулиці здійснюється у три етапи. Перший етап — це роботи на перехресті вул. Личаківської з вул. Мечникова. Другий етап — роботи на ділянці від вул. Круп’ярської до вул. Б. Котика. І третій етап — від вул. Б. Котика до вул. Пасічної.
До слова, цього року у Львові також заплановано ремонт вул. Замарстинівської; реконструкція пл. Двірцевої (початок робіт залежатиме від виготовлення ПКД і проходження експертизи); капітальний ремонт вул. Пластової; ремонт вул. Зимновідська-Станційна; завершити роботи з реконструкції шляхопроводу на вул. Городоцькій, 166, розпочати будівництво пішохідного мосту через залізничну колію на вул. А. Головатого-І. Сулими; будівництво шляхопроводу в районі вул. Т. Шевченка-О. Ковча.
На ці роботи з місцевого бюджету передбачено кошти в сумі — 577,1 млн. грн (в тому числі 511,3 млн. грн ЛКП «Львівавтодор»).