Сьогодні, під час засідання виконавчого комітету, було прийнято рішення визнати незадовільною роботу перевізників ТзОВ ВТП “Санрайз”, ТОВ “Фавоній плюс”, ФОП Михалюк Ю.П., ФОП Кашуба Т.І., ФОП Макарчук М.П., ФОП Кубовий Б.А., ФОП Тимощуком М.С., ФОП Федік Л. Г. Про це повідомили 17 березня Гал-іфо у пресслужбі Луцької міської ради.
Перевізників звинувачено у недотриманні умов договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, зокрема: невідповідності кількості транспорту на маршруті, неналежному технічному стані транспортних засобів, оплаті проїзду готівкою, відсутності контролю оплати електронним квитком, значній кількості скарг, що надходять на службу 15-80 та багато іншого.
Перевізників було попереджено, що, в разі повторного порушення виконання умов договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, з підприємством буде розірвано договір, а також зобов’язано про усунення порушень письмово проінформувати виконавчий комітет міської ради в термін до 31.03.2021.
“Сьогодні роботу усіх 8-ми перевізників, які працюють у нас в місті, ми визнали незадовільно. Це має бути попередженням для них: така робота нас не влаштовує.
Маршрутки із підлогою, що провалюється, не влаштовують лучан. Робота маршруток, в яких на ходу відвалюються колеса (25 лютого в однієї з маршруток відвалилося одразу два колеса!) лучан та мешканців територіальної громади не влаштовують. Обіг готівки нас не влаштовує.
Робіть висновки”, - звернувся до представників перевізників міський голова Ігор Поліщук, та попросив за тиждень проінформувати про роботу з покращення роботи перевізників.