Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Випадок надання неякісної постільної білизни пасажирам поїзда № 44 Івано-Франківськ – Київ розслідуваний

Випадок надання неякісної постільної білизни пасажирам поїзда № 44 сполученням Івано-Франківськ – Київ, про який стало відомо з сюжету телеканалу «1+1» від 19 березня 2016 року, розслідуваний. Вжиті заходи щодо запобігання подібним ситуаціям, йдеться на сайті ПАТ "Укрзалізниця".

За допущення випадку видачі пасажирам неякісних постільних речей притягнуто до дисциплінарної відповідальності 11 посадових осіб, у тому числі й ряд керівників Регіональної філії «Львівська Залізниця», через недбале ставлення яких до процесу підготовки та контролю якості постільних речей став можливим такий випадок. Зокрема, двоє посадових осіб: начальник вагонного депо, у якому формувався даний склад та начальник цеху, який відповідає за забезпечення постільною білизною, звільнені із займаних посад.

Проведено повну перевірку всіх етапів підготовки постільної білизни в Чернівецькому пасажирському вагонному депо, а на всій мережі залізниць України посилено контроль за підготовкою пасажирських поїздів у рейс.

ПАТ «Укрзалізниця» приносить вибачення пасажирам за завдані незручності та звертається з проханням про будь-які недоліки в процесі обслуговування пасажирів повідомляти на гарячу лінію «Якість та Сервіс»: 0 800 503 111.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ