Нікому не повідомляйте паролі та коди: поліцейські Львівщини застерігають, як не стати жертвами шахрайства з банківськими картками
Якщо до вас телефонують невідомі особи і, називаючись співробітниками банку, вимагають надати персональні дані карткових рахунків, негайно телефонуйте до поліції на оперативну лінію 102.
Так, лише протягом минулої доби поліцейські зареєстрували три випадки шахрайства з банківськими картками.
До поліції звернулася 65-річна мешканка Стрия та розповіла, щодо неї зателефонувала невідома особа, назвалася працівником служби безпеки банку та заволоділа особистими даними заявниці. Після цього з карти потерпілої було зняті всі кошти у сумі понад 6 тисяч гривень.
Таким самим чином потерпіла від шахрайських дій 30-річна жителька селища Івано-Франкове. Їй зателефонувала невідома особа, яка назвалася працівником банку, та, дізнавшись необхідні дані, заволоділа коштами з картки у сумі майже 4 тисячі гривень.
Також до поліції надійшло повідомлення від 41-річної мешканки міста Турка, в якої невідома особа шахрайським способом заволоділа коштами з банківської кредитної карти у сумі майже 9,5 тисяч гривень.
За усіма фактами слідчі територіальних підрозділів поліції відкрили кримінальне провадження за ч.4 ст.186 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає покарання – позбавлення волі на строк від семи до десяти років.
Досудові розслідування тривають.
Поліцейські застерігають: щоб не стати жертвою шахрайства з банківськими картками, у жодному разі не надавайте свої персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди, паролі до Інтернет-банкінгу, кодове слово або іншу інформацію невідомим особам, навіть якщо вони називаються співробітниками банку. Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію по банківському рахунку чи картці.
Також не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію. Таким чином зловмисники отримують доступ до банківських рахунків, звідки знімають усі ваші заощадження, перераховуючи їх на підконтрольні банківські рахунки.
У разі отримання дзвінків чи СМС-повідомлень поліцейські радять зателефонувати до банківської установи (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків), а також негайно звернутися до поліції. Не дайте себе ошукати!