Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Як повернути квитки Укрзалізниці

Укрзалізниця докладає усіх зусиль для повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Про це повідомили у прес-центрі АТ "Укрзалізниця".
Фото: Укрзалізниця

Наразі спостерігається суттєве падіння продажу квитків на тлі збільшення випадків повернення проїзних документів. З 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на суму в понад 86 млн грн. Знаємо, що у вас є багато питань щодо повернення квитків. Відповідаємо на поширені питання.

Як повернути квиток, придбаний в касі?

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти.

Що робити, якщо у касі відсутня достатня кількість готівки?

У такому разі при поверненні квиток гаситься і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Як повернути квиток, придбаний онлайн?

Квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Нагадуємо, Укрзалізниця компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до ʺПравил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом Україниʺ.

Для оперативного інформування пасажирів працює Telegram канал @UkrzalInfo.

У разі виникнення запитань просимо звертатися до контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.

Нагадаємо, Гал-інфо повідомило хто і як може перетнути кордон з Польщею.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ