Вже кілька років окремі компанії в США намагаються відвернути американців від споживацького шаленства, яке зазвичай панує в день так званої "чорної п'ятниці", коли магазини пропонують значні знижки на товари.
Так, як повідомляє USA Today, мережа товарів для активного відпочинку REI вже вдруге закриє всі свої магазини 25 листопада і надасть 12 тисячам своїх працівників оплачуваний вихідний з тим, аби вони могли виїхати за місто і насолодитися природою.
За словами видання, очікується, що до акції під хештегом #OptOutside, який умовно можна перекласти як "на природі краще", приєднається близько 540 організацій, а також близько 2,7 мільйона американців, які вже виявили бажання насолодитися природою, скориставшись безкоштовним доступом до 13 національних парків цього дня.
У декількох великих містах країни до акції долучилися перевізники, які безкоштовно доставлятимуть містян до найближчих заміських парків.
Як зауважує газета, мільйони, які планують взяти участь в акції, жодним чином не вплинуть на популярність традиційного шопінгу, який асоціюється із довгими вихідними на День подяки в США.
За даними дослідження, проведеного Prosper Insights & Analytics, приблизно 60% американців, а це приблизно 137,4 мільйона людей, збираються робити покупки протягом наступних чотирьох днів.