Команда YASNO запустила симулятор диспетчерської оператора системи розподілу.
Браузерну гру «Чому не сусідній будинок?!» команда бренду розробила на сторінці з графіками імовірних відключень, передає пресслужба компанії.
«Зараз, навіть коли світло вже майже не відключають, є ті, хто щоранку за звичкою перевіряє графіки. Щоб ця історія стала не такою рутинною, ми вирішили запустити гру-симулятор і дати можливість кожному нашому клієнту примірити на себе професію диспетчера оператора системи розподілу. Для цього потрібно зберігати світло у будинках якнайдовше. Звісно, це не буде просто: гра заснована на реальних подіях, тому треба враховувати й зменшення потужності, і локальні аварії, і роботу зі скаргами клієнтів», – розповів Сергій Коваленко, гендиректор YASNO.
Як це працює?
Щоб запустити гру, потрібно зайти на сторінку з графіками імовірних відключень на вебсайті YASNO.
Основна механіка гри полягає в тому, щоб вчасно перемикати світло між будинками. Також є обмеження по часу і потужності, часом трапляються локальні аварії:
• Щоб перемикати світло між будинками, потрібно клацнути/тапнути на будинок;
• Щоб закрити скаргу користувача, потрібно клацнути/тапнути на будинок;
• Щоб відремонтувати аварію, потрібно клацнути/тапнути на будинок.
У компанії додають, що гра працюватиме навіть в умовах поганого інтернет-з’єднання.
«Гумор завжди допомагає краще «опрацювати» помилки й пережити негатив. Тому ми не лише пояснюємо на елементарному прикладі, як працюють графіки відключень, але й трохи іронізуємо над ситуацією і над собою, – додав Сергій Коваленко. – Ми хочемо, щоб люди знайшли себе в ситуаціях із гри – і в цитатах, і у світлі в будинку, і в коті, який, до речі, змальований з кота нашого маркетолога. Так зможемо зрозуміти, що відбувається практично після кожного обстрілу, і що диспетчер – це не про перемикання вимикача, а про аналіз багатьох змінних та рішення, які можуть вплинути на ціле місто».