Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Євген Кравцов: Влітку пасажиропотік Укрзалізниці збільшився більш ніж на 20 %

Щодня Укрзалізниця перевозить близько 141 тис. пасажирів, що на понад 20 % більше, ніж навесні. Про це розповів голова правління АТ ʺУкрзалізницяʺ Євген Кравцов, - інформують у прес-службі Укрзалізниці.

ʺМи докладаємо максимум зусиль, щоб надати пасажирам необхідну кількість місць у поїздах і належний сервіс. На період пікових літніх перевезень додатково призначено 32 поїзди. Таким чином, наразі територією України щоденно курсують 147 поїздівʺ, — зазначив керівник Укрзалізниці.

Зокрема, до узбережжя Чорного та Азовського морів курсує понад 70 поїздів. З них у напрямку Бердянська — 5 пар поїздів, до Херсона — 17, Новоолексіївки, Генічеська — 16, Одеси, Білгород-Дністровська, Ізмаїла — 33.

Також Євген Кравцов нагадав, що Укрзалізниця продовжує власними силами відновлювати парк і вже більш ніж половина пасажирських вагонів обладнана системами кондиціювання повітря. Так, із 2864 вагонів, задіяних у перевезеннях, 1304 — обладнані системою кондиціювання повітря. Купуючи квитки онлайн, пасажир одразу бачить, які вагони без кондиціонера — вони позначені відповідними піктограмами. Крім того, за дорученням прем’єр-міністра України Укрзалізниця посилила контроль у депо за станом рухомого складу, що виходить на лінію.

ʺТакож сподіваємося, що цього року все ж таки будуть внесені зміни до бюджету, і держава виділить кошти на оновлення пасажирського секторуʺ, — зауважив керівник Укрзалізниці.

Якщо ж у пасажирів виникли проблеми з сервісом, наприклад, вагон обладнаний кондиціонером, але він не працює, голова правління Укрзалізниці рекомендує обов’язково повідомити до контактного центру Укрзалізниці. ʺУ нас уже півроку в режимі 24/7 працює оновлений контактний центр. Більшість проблеми, які виникають у пасажирів під час подорожі, ми намагаємося вирішити в режимі реального часу. Тому закликаю всіх клієнтів у разі виникнення будь-яких проблем повідомляти на номер 0 800 503 111. Крім того, можна з нами зв’язатися в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Укрзалізниці у Facebook. Наразі ми тестуємо опрацювання звернень клієнтів через соціальну мережуʺ, — резюмував Євген Кравцов.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ