У 2018 році на клієнтів «Львівобленерго» — юридичних споживачів, чекають суттєві зміни у розрахунках за електроенергію. Це пов’язано із введенням у дію нового законодавства, повідомили у прес-службі ПрАТ «Львівобленерго».
Які саме зміни відбудуться?
Перше: раніше кожен юридичний споживач мав свій розрахунковий день — тобто день, коли потрібно було подати показник електролічильника. Це могло бути 10, 12, 17 або будь – яке інше число місяця.
«Зараз новими «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» та «Кодексом комерційного обліку електричної енергії», які затверджені НКРЕКП, визначено: показник юридичні споживачі повинні подати впродовж трьох календарних днів після закінчення розрахункового місяця, тобто з 1 до 3 числа включно наступного місяця», — розповів сьогодні під час прес-конференції директор з маркетингу ПрАТ «Львівобленерго» Андрій Скрипник.
Друге: раніше юридичні споживачі подавали показники особисто, відвідуючи відповідне районне відділення чи відділ розрахунків, або дистанційно через онлайн-сервіс «Персональний кабінет». Згідно з новим законодавством, з 1 грудня цього року наша компанія не прийматиме від юридичних споживачів показники наручно, при особистому прийомі, а виключно через сервіси подачі показників.
Йдеться про «Персональний кабінет» info.loe.lviv.ua, вигідність, зручність і комфортність якого, вже оцінили наші клієнти. «Також цього року запрацюють інші зручні сервіси подачі показників для юридичних споживачів — через електронну пошту, SMS-повідомленням. Над впровадженням цих сервісів зараз активно працює дирекція Інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго», — зазначив начальник відділу технічного аудиту Товариства Олег Пастернак.
У ПрАТ «Львівобленерго» наголошують: юридичним споживачам, які не подаватимуть показники через онлайн-сервіси після 1 грудня 2018 року, згідно з новим законодавством, нараховуватимуть за електроенергію за середньодобовим споживанням, визначеним на основі його попередніх показників. А такий розрахунок може не відповідати дійсності, оскільки точних даних наші спеціалісти не знатимуть.
«На сьогодні юридичні споживачі Товариства активно користуються та відчули перевагу сервісу «Персональний кабінет»: тут можна подати показник, отримати всю необхідну документацію без особистого візиту у відділ розрахунків, отримати відповідне роз’яснення, подавши запит та інше», — розповів заступник начальника відділу розрахунків та договорів ПрАТ «Львівобленерго» Зіновій Дзюрко.
Довідка.
Зміни у відносинах клієнтів та енергопостачальників — це початок нововведень, які очікують споживачів у зв’язку із реформуванням енергетики в Україні і впровадженням нового законодавства: Закону України «Про ринок електричної енергії», затвердженних НКРЕКП «Правил роздрібного ринку електричної енергії», «Кодексу комерційного обліку електричної енергії», «Кодексу систем розподілу».