Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

З початку 2018 «Гаряча лінія» Львова прийняла понад 42 тис звернень

З 1 січня до 19 червня 2018 року в кол-центр «Гаряча лінія» міста Львова надійшло 42 170 звернень від мешканців. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Щодня «Гаряча лінія» приймає від 500 до 1500 дзвінків, а на сторінці у Фейсбук опрацьовуються сотні коментарів. Адже саме цей сервіс дає змогу містянам швидко скерувати владі свої звернення чи пропозиції, повідомити про будь-які непередбачувані ситуації в місті, а також отримати оперативну та кваліфіковану допомогу. На цьому наголосила керівник відділу «Гаряча лінія» міста Віра Фрис.

Так, найбільше звернень за період 1 січня — 19 червня було зареєстровано через аварійні ситуації із системою електропостачання у житловому будинку — 3497 звернення (8,3% від загальної кількості). Також львів’яни часто звертались щодо порушення графіку руху громадського транспорту — 2024 звернення (4,8%) та відсутність подачі холодної води у житловий будинок — 1850 звернень (4,4%); через несправність ліфтів (1668 звернень, що 4% від загальної кількості), порушення правил перевезення громадським транспортом (1567 звернень, що 3,7% від загальної кількості) та ін.

Нагадаємо, торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар». Також в цьому році «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно, а також для «Гарячої лінії» встановили мобільний додаток.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ