Упродовж 10 місяців поточного року відремонтовано понад 1,5 тис. км колії. Це на 102 км більше, ніж за відповідний період 2017 року. Про це йдеться у повідомленні на сайті Укрзалізниці.
Зокрема, реконструйовано 229 км, капітальний і середній ремонт проведено на 810,1 км колії, а комплексно-оздоровчий ремонт – 444,6 км колії.
Основні ремонтно-колійні роботи виконувалися на таких напрямках: Київ – Жмеринка – Підволочиськ – Львів – Мостицька; Чоп – Львів; Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Красна Могила; Київ – Гребінка – Харків – Тополі; Жмеринка – Одеса; Ягодин – Ковель – Здолбунів – Козятин; Київ – Ніжин – Горностаївка.
Крім того, у цьому році Укрзалізниця продовжила роботи щодо збільшення пропускної здатності ділянки Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха, що веде до меткомбінатів Приазов’я. Уже завершено перший етап реалізації проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Зокрема, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, а також виконали необхідні опоряджувальні роботи: баластування, рихтування, виправку тощо. Це дозволить значно збільшити пропускну здатність стратегічного маріупольського напрямку.
Вже наступного року Укрзалізниця планує розпочати комплекс робіт з електрифікації та будівництва другої колії на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, які розраховані до 2023 року.