Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

З травня цього року субсидії призначають по-іншому

У Львові на сьогодні житлову субсидію отримують 58,5 тисяч сімей, а це 23,5% від загальної кількості сімей міста. Управління соціального захисту Львівської міської ради роз’яснює внесені Урядом зміни в наданні житлових субсидій, - інформує прес-служба ЛМР.

Зокрема — кому потрібно подати нову заяву і декларацію для отримання субсидії, на які періоди її призначають та у якій формі надають, за який період враховують дохід мешканців та інше. Зміни діють з травня цього року.

Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 ʺДеякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій форміʺ внесено зміни, зокрема, до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848.

Відтак, повторно із заявою про призначення житлової субсидії та декларацією про доходи та майновий стан у травні 2019 року мають звернутися:

— орендарі житла;

— внутрішньо переміщені особи;

— домогосподарства, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих осіб;

— домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати та вони не сплачують (за них не сплачено) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмір не меншому від мінімального;

— якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року;

— домогосподарства, де є особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства.

Якщо в опалювальний сезон розмір призначеної житлової субсидії становив 0,00 грн. (так звана ʺнульоваʺ), житлова субсидія на наступний неопалювальний сезон призначається на підставі звернення громадянина.

Про призначення субсидії на наступний період у травні 2019 року.

Положення передбачає, що громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні (до 30.04.2019) у грошовій формі (безготівковій чи готівковій), і у них немає заборгованості за житлово-комунальні послуги, житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі без подання нових заяви і декларації.

Громадянам, які одержували субсидію в опалювальному сезоні і відповідно до Положення мають подавати нові заяви і декларації, за відсутності заборгованості субсидія призначається також у грошовій готівковій формі (незалежно від того, у якій формі отримували субсидію в опалювальному сезоні).

Громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні і у них наявна заборгованість з оплати послуг, субсидія на наступний період призначається у грошовій безготівковій формі після вирішення питання з наявною заборгованістю.

При цьому, якщо за результатами розрахунку розмір субсидії становить більше 5 тис. грн, така субсидія надається у грошовій безготівковій формі.

Житлову субсидію з 1 травня 2019 року розраховуватимуть на основі доходів громадян, отриманих у 3−4 кварталах 2018 року.

Якщо у травні 2019 року субсидію буде перепризначено на новий період (з 01.05.2019по 30.04.2020) — у жовтні 2019 року її розмір на опалювальний сезон розрахують автоматично. До уваги братимуться доходи 1−2 кварталів 2019 року.

ʺЩоб уникнути непорозумінь з боку громадян, коли їм видається повідомлення про призначення житлової субсидії, а розмір субсидії становить 0,00 грн, Положенням вводиться термін ʺнепризначення житлової субсидіїʺ — якщо за результатами розрахунку житлової субсидії її розмір має нульове або від’ємне значення.

Окрім того, мешканці, яким призначено житлову субсидію, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми житлової субсидії, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг або виплаченої їм готівкоюʺ, — зазначають у управлінні соціального захисту.

Про виплату субсидії у готівковій формі за довіреністю.

Тепер врегульовано питання виплати житлової субсидії у готівковій формі АТ ʺОщадбанкʺ представнику одержувача за довіреністю, яка оформлена відповідно до частини четвертої статті 245 Цивільного кодексу України. Така довіреність має бути видана на працівника територіального центру соціального обслуговування, зразок підпису якого засвідчує керівник структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, та оформлена на офіційному бланку організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання. Підписується довіреність керівником (начальник, директор, голова, головний лікар тощо) цієї організації (навчальний або лікувальний заклад, житлово-експлуатаційна організація, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельний кооператив тощо) та скріплюється печаткою організації (за наявності).

Таким чином, одержувачу житлової субсидії, який не може особисто отримати кошти в АТ ʺОщадбанкʺ, потрібно звернутися до органу соціального захисту населення з проханням оформити довіреність на отримання коштів на працівника територіального центру соціального обслуговування.

!!! За отриманням детальної інформації мешканці можуть звертатися:

— про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії — до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

— про операції, здійснені за обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг — до АТ ʺОщадбанкʺ. Інформація надається в порядку, визначеному АТ ʺОщадбанкʺ.

- з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії — до районних відділів соціального захисту управління соціального захисту Львівської міської ради.

Контакти відділів соціального захисту районів міста Львова

Галицький:

тел.: 261−44−50

Залізничний:

тел.: 295−82−28

Личаківський:

тел.: 254−62−89

Сихівський:

тел.: 254−64−80

Франківський:

тел.: 237−50−81

Шевченківський:

тел.: 252−28−40

Прийом громадян у ʺЄдиних приймальняхʺ районних відділів соціального захисту відбувається: понеділок — з 13 до 19 год.; вівторок-четвер — з 08 до 19 год.

Записатись на прийом в ʺЄдину приймальнюʺ в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог, можна на сайті ʺЛьвів соціальнийʺ: http://social.lviv.ua.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ