Упродовж жовтня служба ʺ112ʺ опрацювала 11337 звернень мешканців Львівської області.Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛОДА.
З цієї кількості звернень 145 було скеровано на екстрену службу ʺ101ʺ, 1416 звернень - на ʺ102ʺ, 1116 звернень - на ʺ103ʺ, 187 звернень - на ʺ104ʺ, а також 8473 звернень - на ʺГарячу лінію областіʺ.
На ʺГарячу лінію областіʺ громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків за місяць - 7118 заявникам надано відповіді, ще 1355 звернень перебуває на розгляді.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо на Львівщині палець дитини застряг в металевому профілі сидіння маршрутки.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ