Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівський Медіафорум хочуть зробити щорічним

На „Арені Львів” відбулось офіційне відкриття першого Львівського медіафоруму, де протягом трьох днів обговорюватимуть теми медіастандартів, медіаменеджменту та майбутнього світових та українських ЗМІ, повідомили організатори.

За словами організаторів, дуже важливо, щоб Львівський медіафорум став щорічним, адже тут створюється справжній майданчик для дискусій спеціалістів різних галузей медіасфери.

Під час відкриття Форуму Станіслав Лячинський, директор зі стратегічних комунікацій та зв'язків з громадськістю фонду “Відродження” зазначив, що підтримка Форуму - це реалізація місії Фонду, тобто сприяння становленню відкритого, демократичного суспільства в Україні. “Ціль нашої програми ЗМІ - сприяння формуванню фахової журналістики, яка йде в ногу з часом. Форум стане майданчиком спілкування журналістів і медійників, обміну досвідом та кращими практиками”.

Дмитро Крепак, голова Правління ПАТ “Кредобанк”, що  є генеральним партнером Першого Львівського медіафоруму, заявив: “Ми зацікавлені в тому, щоб рішення, які приймаються на державному рівні, обговорювалися, і щоб при цьому враховувалася думка бізнесу. А позицію бізнесу можна довести лише за допомогою якісних, незалежних, сильних,  компетентних медіа. Тому ми зацікавлені у підтримці такого заходу”.

Також учасників та спікерів першого Львівського медіафоруму привітав міський голова Львова Андрій Садовий.

“Ми давно мріяли, щоб така подія відбулася, останні півроку. Велика команда людей працювала над цим. Я радий, що так багато учасників сьогодні є з нами. Для нас важливо, щоб ця подія стала щорічною, стала регулярною. Адже люди, які були причетні до цього, люблять медіа, працюють в тій чи іншій дотичності до медіа,  люблять Львів, люблять професійні зібрання людей, які спілкуються на експертні теми”, - розповів Остап Процик, керівник ГО “Львівський медіафорум”.

Медіафорум у Львові - це спроба створити серйозний дискусійний майданчик серед медіаспеціалістів та журналістів. Як зазначає Ігор Балинський, керівник Школи журналістики УКУ, тут вперше системно зберуть авторитетних людей для обговорення конкретної актуальної тематики.

“Змістова частина має бути цікава для різних сфер медіа, і учасники Форуму почерпнуть для себе відповіді на проблеми та порівняють український досвід з досвідом польським, німецьким, шведським, адже їх будуть обговорювати на численних майданчиках Форуму. Сподіваюсь, ця подія стане традиційною”, - додав Ігор Балинський.

Нагадаємо, що у Львові триває Перший Львівський Медіафорум. Подія відбувається у медіацентрі “Арена Львів” та триватиме три дні (29-31 травня). на Медіафорум до Львова приїхали близько  400 учасників, серед них – 45 спікерів із 5 країн. Тема цьогорічного медіафоруму: „Куди йдуть медіа світу і чи встигне за ними Україна?”

Довідка. 

Львівський медіафорум організовано за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», Генеральний партнер – ПАТ «Кредобанк», Офіційний авіа-перевізник «Utair», Технологічний партнер – компанія «МТС». Організатори: ГО «Львівський медіафорум», Школа журналістики УКУ, за сприяння Львівської міської ради.

Іноземні партнери: Посольство Швеції в Україні, Посольство Америки в Україні, «Niras», «BBC». 

Партнери: «Львіський туристичний альянс», «SIXT», «Індустріальний телевізійний комітет», «UMH group», «1+1 медіа», «Інтерньюз Україна», «Медіа Група Україна». PR та дизайн-партнер: «Креативна агенція Emagine». Кейтерінг: «Events-L». Юридична підтримка: «Меценас». Пригощають: ресторани «Дарвін», «Кумпель», «Челентано». Улюблений готель: «Леополіс». Приймають: готелі «Вінтаж», «Опера», «Євроготель». Медіа-партнери: «Інститут масової інформації», «watcher.com.ua», «New Eastern Europe», «Nova Europa Wshodnia», «Телекритика».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ