Сьогодні, 22 листопада, відбулася урочиста церемонія закладання капсули з нагоди початку будівництва нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю на межі Львівської та Закарпатської областей на перегоні Бескид-Скотарське.
В урочистостях взяли участь начальник Львівської залізниці Богдан Піх, голова Львівської ОДА Олег Сало та голова Закарпатської ОДА Олександр Ледида.
Як зазначив начальник дирекції з будівництва Бескидського тунелю Володимир Харлан, загальна вартість будівництва тунелю становить 2 млрд 193 млн грн. За його словами, частину грошей уже виділив ЄБРР.
«Зараз підготовлена угода на 55 млн євро, яку повинні розглядати на Вільнюському саміті. Ці гроші має виділити Європейський інвестиційний банк. Проектом передбачено завершення робіт до кінця 2016 року. Гарантійний термін тунелю – сто років», - сказав Харлан.
Як зазначив начальник Львівської залізниці Богдан Піх, нині діючий одноколійний тунель перебуває у аварійному стані і на сьогодні це єдине «вузьке місце» у транспортному коридорі між Італією та Україною.
Новий тунель пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Після будівництва нового двоколійного тунелю пропускна спроможність цієї ділянки збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.
Фото – Гал-інфо.