Сьогодні, 18 липня, на місці майбутньої трамвайної колії працюють геодезисти, проводиться демонтаж турнікетів. Уже з 21 липня розпочнеться активна фаза будівництва з залученням техніки. На час будівництва колії, яке розпочнеться з проспекту Червоної Калини, жодних змін у русі транспорту не передбачається. Про це розповів Олег Береза, директор ЛКП "Львівавтодор".
Розпочати будівництво раніше заважала неузгодженість з приватними підприємцями ринку "Санта-Барбара", адже, згідно з контрактом, субпідряднику повинні були передати будівельний майданчик повністю. "Наразі ми пояснили ситуацію з ринком "Санта-Барбара" та погодили з компанією підрядником, що це питання буде вирішено дещо згодом", - зазначив Олег Береза.
Під час проведення будівельних робіт заплановано заміну колектора на вулиці Угорській. Наразі підрядник вирішив розпочати будівництво з проспекту Червоної Калини, нижче ринку "Санта-Барбара", там де є вільні земельні ділянки. Перша фаза будівництва не потребує вносити змін у рух транспорту.
Для будівництва трамвайної колії на Сихів потрібно прокласти 5,2 км. колії. Будівництво відбуватиметься у два етапи: від вулиці Вернадського до вул. Угорської, та другий етап – від вул. Угорської до вулиці Свенціцького.
"Що стосується вулиці Стуса, то маємо значні проблеми з колектором, який знаходиться в аварійному стані. Згідно проекту, він повинен залягати на глибині 14 метрів, це надзвичайно складні будівельні роботи, проведення котрих затягнуло б виконання проекту на іще два роки, - зазначив Олег Береза, - Зараз за допомоги експертів, в тому числі Львівської політехніки, створені проектні рішення, котрі опрацьовуємо, і в середині серпня уже будемо знати чітке рішення, котре дозволить нам вийти на будівництво другого етапу проекту, а саме по вулиці Стуса, уже з серпня цього року".
Орієнтовна вартість робіт - 17 млн євро. Першу частину грантових коштів на будівництво місто отримає протягом найближчих двох тижнів. "Ми вважаємо доцільним використати в першу чергу грантові гроші, аби зменшити відсотки на ту частину коштів, що буде взято в кредит", - пояснив директор ЛКП "Львівавтодор"
Термін виконання робіт - 8 місяців. "Зрозуміло, що ми не закінчимо в цьому році. Однак, ми ставимо на меті не швидкість будівництва, а якість", - завершив брифінг Олег Береза.
Фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо