Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У 2014 році кожен третій випущений в Україні автомобіль буде китайським

У 2014 році Україна випустить з конвеєра 29 тисяч китайських малолітражок, що становить приблизно третину від усіх заявлених планів (за даними, наданими підприємствами, заявлені плани склали від 88 до 96 тисяч автомобілів).

Зокрема, у корпорації "Богдан" раніше заявили, що випустять 15,3 тисячі автомобілів марок JAC, Great Wall і Lifan. В АІС, яка замість імпорту буде повністю виробляти Geely на Кременчуцькому автоскладальному заводі (КрАСЗ), планують продати не менше автомобілів цієї марки, ніж у в 2013 році. За результатами дев'яти місяців, їх було реалізовано 10,7 тисячі. А враховуючи, що місячні продажі становлять 1,2 тисячі, до кінця року може бути реалізовано близько 14 тисяч автомобілів. І це якщо не враховувати, що, за даними джерел на Запорізькому автозаводі, на цьому підприємстві можуть почати випускати ще дві китайські моделі. Зазначимо, що марку ЗАЗ Forza також складають на базі китайської Chery A13, пише "Коммерсантъ-Україна".

Імпортери також планують наростити постачання китайських марок. В Automotive Europe Corporation (офіційний дистрибутор BYD) заявили, що планують ввезти 2,5 тисячі автомобілів, у "Сі Ей Автомотів" (офіційний дистриб'ютор Chery) - не менше, ніж цього року (близько 2 тисяч).

У січні-вересні 2013 року частка китайських марок, за даними AUTO-Consulting, зросла з 7,45% до 9,75% (15,1 тисячі). Вони відбирають переважно частку російського Автовазу, який скоротив її за той же період з 7,97% до 4,62%. Генеральний директор "УкравтоВАЗ" (імпортер Lada) Ігор Вознюк каже, що його компанія зараз нічого не може протиставити китайським імпортерам у сегменті автомобілів вартістю до 80 тисяч гривень. За останні два роки "АвтоВАЗ" припинив випуск найдоступнішої на українському ринку Lada 2107 за ціною 52-54 тисяч гривень і Lada Samara 154 (66 тисяч гривень). "Ми враховували у своїх планах продажу, що тимчасово будемо втрачати ринкову частку, бо російський виробник виведе на ринок нові моделі тільки до 2015 року", - зазначає Вознюк.

DT.UA

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ