Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

В партії Садового розвивається неконтрольована алергія на лідера

10 січня під час сесії Львівської міської ради міський голова Львова Андрій Садовий був змушений "прикриватися" своїми чиновниками під час обговорення прорахунків нової транспортної схеми Львова, за яку недавно сам, особисто сам так палко агітував.

Зважаючи на те, що з 1 січня внаслідок запровадження нової транспортної схеми Львів занурили у хаос, депутати на сесії заслухати інформацію начальника управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Миколи Жука. Здивувало те, що Андрій Садовий, прагнучи відхреститися від свого дітища, технічно перешикувався в шеренгу депутатського нападу і активно критикував свого чиновника за прорахунки у транспортній схемі, яку ще до недавнього часу називав практично еталоном європейської досконалості додаючи улюблену фразу "але немає меж досконалого..."

Тож, доповідаючи, Микола Жук зазначив, що в місті недостатньо транспорту, а водії не дотримуються маршруту. Своєю чергою схвильований Андрій Садовий вдало зіграв жертву та заявив, що не задоволений тим, як стартувала нова транспортна схема. Мовляв, він очікував, що будуть не вдоволені, але щоб стільки!

«Ми очікували певні негативи, однак не такі, які виявилися», – зазначив Андрій Садовий.

Накозовим тоном він сказав, що гнівається і дав вказівку своїм чиновникам максимально виправити недопрацювання.

«Якщо цього не зробимо, то я буду дуже злий. Ви собі навіть не уявляєте, що я щодня вислуховую від львів’ян», – заявив Андрій Садовий.

Чому ж не уявляємо, Андрію Івановичу! Досить лишень проїхатись в громадському транспорті вранці на роботу чи вже ввечері додому. Окрім того, інформаційні ресурси просто рясніють враженнями від ноу-хау Львівської міської ради і красномовні відгуки під новинами – це прямий вияв «безмежного захвату» львів'ян від вашої нової транспортної схеми.

Реагуючи на самобичування Андрія Садового, депутат Руслан Кошулинський зазначив, що за той транспортний колапс, який був 1 січня, має відповісти Микола Жук та люди, які готували транспортну схему.

«Жук, Білоус (останній - заступник начальника управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради) повинні взяти аркуш паперу, подумати над тим, що вони зробили не так і написати заяви, про те що і надалі хочуть викладати в політехніці. В Японії в такій ситуації, яка склалася у Львові, вже б зробили харакірі, на щастя, ми не в Японії», – наголосив Руслан Кошулинський.

За його словами, із впровадженням нової транспортної схеми, водії не дотримуються ні паспорту маршруту, ні чистоти в автівках, ні безпеки перевезення.

«Якби ви знали, - звернувся Кошулинський до Садового, – скільки 1 січня було вилито бруду на депутатський корпус, на вас від людей, які не могли сісти на автобус. «Дякую Садовому, що не можу дістатись додому», скоро це писатимуть на будинках», - підсумував Кошулинський.

Дивно звичайно, що найбільше дісталося саме Миколі Жуку, поки Андрій Садовий прикидасвя здивованим від несподіваного повороту подій.

В коментарі Гал-інфо голова комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Львівської міської ради Іван Гринда розповів, що саме через те, що перевізників відтіснили на бокові вулиці, вони 1 січня просто влаштували бойкот. При цьому, за його словами, слід мати на увазі, що транспортну реформу у Львові готували протягом семи місяців, були залучені фахівці французької компанії, а також багато радників і спеціалістів, однак реформа 1 січня «луснула як мильна бульбашка».

Депутат також нагадав, що 10 листопада депутати проголосували за ухвалу, щоб не проводити тендер (серед перевізників на нові реформовані маршрути), адже вже тоді було зрозуміло, що така транспортна реформа призведе до хаосу і обурення львів’ян.

Тоді Андрій Садовий заявив через свою прес-службу про те, що депутати намагаються поламати нову та ідеальну транспортну схему.

Знову ж таки, тоді ж, 10 листопада, прес-служба Львівської міської ради поширила інформацію про те, що сесія Львівської міської ради прийняла ухвалу, якою відмінила рішення виконавчого комітету №855 від 23.09.2011 «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурс з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування та Порядку проведення технічного аудиту перевізника».

В повідомленні був коментар начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Миколи Жука, який запевняв, що ця ухвала «зриває реформування транспортної інфраструктури міста, створює транспортний колапс та унеможливлює виконання чергових запланованих етапів у сфері пасажирських перевезень Львова».

Що ж, ухвалу Андірй Садвоий  і його команда не виконали, однак транспортний колапс все ж таки Львів не оминув.

Не обійшлося у повідомленні й без коментаря самого Андрія Садового. Саме цей коментар поширений його прес-службою тепер не залишає сумніву, що відповідальність за недопрацювання повинні нести не французи, не рядові чиновники, якими АНдрій Садовий звик прикривати слабкі місця, а особисто Андрій Іванович, як міський голова Львова.

«Транспорту схему робили рік. Компанія «Луїс Бергер» - одна з найкращих компаній світу. Ця компанія забирає монополію дрібних приватних перевізників, а нова транспортна схема стає на бік громади міста. Вона є вигідна для електротранспорту, для комунальних підприємств. Рік часу працювала відома компанія, яка отримала дуже великий гонорар від ЄБРР, працювали фахівці Львівської політехніки. А тепер одним рішенням це поламати? Поламати просто. Щоб збудувати – треба рік.

Транспортна схема буде впроваджуватися. Є закон, до якого я буду звертатися і використовувати надані мені законом повноваження (коментує Садовий голосування, яке нібито ламало нову транспортну схему).

У 90-х роках у Львові знищили автобусний транспорт. Продали АТП, продали всі автобусні станції і тоді ввійшла монополія приватних перевізників, де нема кому поскаржитись, де море проблем. Зараз ми хочемо повернути систему у здорове русло, щоб місто тримало контроль, щоб місто надавало якісні послуги. Тому що зауважень до наших комунальних автобусів є набагато менше, ніж до приватних.

Фахівці опрацюють ці всі документи, дадуть свої рекомендації і я буду діяти виключно згідно з чинним законодавством, щоб громадяни міста не зазнали шкоди», - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

От тільки одного не врахував міський голова, що у Франції, як і у всьому Євросоюзі комунальний транспорт – це основний транспорт. У нас же домінують приватні фірми-перевізники.

Тож, Андрій Садовий заветував це рішення, далі депутати подолали вето, але тендер відбувся. За словами Івана Гринди, Андрій Садовий просто проігнорував ухвалу міської ради. «Ми ж розуміємо, чим це для нього може обернутися», - заявив депутат.

За його словами, «французька транспортна схема» запрацювала б за умови, коли б парк комунального транспорту у Львові становив би 100 автобусів, а не 33, як є тепер, коли б було 90 тролейбусів,а не 65, а також слід було б збільшити трамвайну мережу.

Іван Гринда нагадав, що у Львові було визначено 46 маршрутів нової транспортної схеми, однак через 3 дні після відповідного тендеру, з’явилось ще 7 додаткових маршрути.

«Проведення цих тендерів ми вважаємо кримінальною справою, і комісія законності міської ради подасть відповідне клопотання прокурору», – заявив Іван Гринда.

За його словами, тендер був проведений не чесно. І перевізників, які готувалися до тендеру, закуповували автобуси, призначені для перевезення не повносправних громадян, тендер не виграли. «Натомість ми побачили, що обіцяних Садовим змін у якості перевезень не відбулося. Маршрутки знову брудні, великих автобусів на маршрутах і далі нема», – наголосив Іван Гринда.

Звісно, незрозуміло, чому депутати від "Свободи" в період, коли проводився преславутий тендер, якось принишкли і не квапились нагадувати львів'янам, що от, значить, Садовий коверзую і не хоче виконувати рішення сесії. Треба було тоді, до Нового року, коли ще можна було запобігти цій осоружній реформі, галасувати, бити в набат, заслуховувати Жука разом із французами і представниками інших "досканалих" націй. А то тепер перед львів'янами розігрують виставу, бачили очі, що купували, їжте - хоч повилазьте, грошам  не пропадать. І таки їмо, аж облизуємось... А що головний кухар у нас саме Андрій Іванович Садовий, то він таки ризикує найбільше, ризикує, втратити підтримку партії, про яку постійно говорив, ідучи на вибори: "Моя партія - львів'яни". Власне, прямуючи з дому на роботу, починаєш розуміти: цілком імовірно, що "партія" Садового в скорім часі зажадає собі нового лідера. Межа досконалості і знущанням конче має бути. 

А.Н.

Фото Гал-інфо

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...