ДП МА «Бориспіль» планує залучити до реалізації інвестиційного проекту логістичного оператора світового масштабу. Під будівництво потужного центру з обробки авіаційних вантажів заплановано відвести значну територію у другій льотній зоні. Створення високотехнологічного вантажного хабу європейського рівня є одним із завдань керівництва держпідприємства, повідомила прес-служба ДП МА «Бориспіль».
На сьогоднішній день обсяги обробки вантажів у «Борисполі» є незначними – близько 80 тонн на добу. Частина прибутку від обробки вантажів не перевищує 2% від заробітку від інших видів діяльності держпідприємства МА «Бориспіль». Одним з основних чинників, які негативно впливають на цей напрямок діяльності підприємства, є низька платоспроможність населення України.
Станом на кінець 2014 року інфраструктура вантажного терміналу вимагала перетворень, в першу чергу оптимізації. Експертний аналіз поточного стану використання наявних площ виявив суттєві можливості підвищення його ефективності. Він також визначив напрямки перетворень, які було втілено протягом 2015-2016 років. Зокрема, було вивільнено близько 1 тис. кв. метрів площі вантажного терміналу та значно підвищено ефективність використання решти території. Для подальшого використання оптимізованої (вільної) частини терміналу планується залучити перспективного орендаря.
Одним з варіантів розглядається залучення у цій якості підприємства «Аеропорт Київ Карго», яке здійснює автомобільні вантажні перевезення. Розташування потужностей цієї компанії на території аеропорту, за попередніми оцінками, дозволить не лише отримувати прибуток безпосередньо від оренди, а й забезпечить вантажну складову аеропорту додатковими замовленнями. За процедурою, Фонд державного майна має для цього провести відповідний конкурс.
Але керівництво аеропорту «Бориспіль» не обмежується лише планами щодо передачі в оренду оптимізованих територій. Більш глобальним завданням, яке стоїть перед менеджментом, є створення на базі аеропорту потужного вантажного хабу. «Вантажний хаб для нас є дуже перспективним напрямом. «Бориспіль» знаходиться на стику перельотів між Азією і Європою. За рахунок базового перевізника, у нас широка мережа розльоту по всіх столицях Європи. Також маємо ряд трансконтинентальних рейсів в Азію. Ми можемо стати аеропортом, де буде відбуватися пересортування вантажів для Європи», – повідомив керівник аеропорту Євгеній Дихне виданню «Бізнес» 12.09.2016.
При цьому він наголосив, що найближчим часом планує презентувати відповідний інвестиційний проект безпосередньо експедиторам повітряних вантажних перевезень світового значення (DHL, UPS, FedEx, тощо). Проект по залученню оператора для побудови міжнародного логістичного центру на базі «Борисполя» вже переданий до American Chamber of Commerce (Американська торгівельна палата). Залучення одного з потужних світових операторів дозволить аеропорту стати одним з потужних авіаційних вантажних хабів на шляху із Азії до Європи.