Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст» оголошує конкурс на заміщення посади виконавчого директора. Очікується, що відібраний кандидат буде працювати на постійній основі на цій посаді з червня 2018 р. впродовж не менше двох років.
До основних обов’язків виконавчого директора належить:
- Підбір працівників та організація роботи офісу виконавчої дирекції Асоціації;
- Розробка річних планів, звітів та інших документів, надання їх на затвердження Правлінню Асоціації;
- Розробка проектів річного бюджету Асоціації, кошторису на утримання Асоціації та її організаційної структури;
- Управління поточними справами Асоціації у відповідності до рішень Загальних зборів, Правління Асоціації та згідно Статуту Асоціації;
- Підготовка та виконання проектів за підтримки міжнародних організацій, спрямованих на розвиток електронного врядування, електронної демократії та впровадженні нових технологій комунікації з громадянами в Україні;
- Залучення додаткових ресурсів для діяльності Асоціації, зокрема, через співпрацю з міжнародними організаціями;
- Популяризація Асоціації на заходах, в ЗМІ та соціальних мережах з метою залучення нових міст-членів;
- Комунікація з керівниками українських міст та громад щодо їх вступу до Асоціації та підтримки членства;
- Аналіз та оцінка можливостей впровадження нових ініціатив для членів асоціації в сфері електронного врядування та електронної демократії;
- Розвиток співробітництва з українськими та міжнародними громадськими організаціями, українськими та зарубіжними містами, їх асоціаціями.
Основні вимоги до кандидата на посаду виконавчого директора:
- вища освіта;
- обов’язковий попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або безпосередньої роботи в їх структурі;
- досвід реалізації про проектів у сфері електронної демократії чи електронного урядування;
- досвід успішної співпраці з міжнародними донорськими організаціями;
- здатність стратегічного мислення;
- глибоке розуміння потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, сервісах у сфері електронного врядування та електронної демократії;
- відмінне знання законодавства, що стосується місцевого самоврядування та дотичних галузей;
- відмінні аналітичні та комунікаційні здібності;
- відмінне знання державної мови;
- готовність до відряджень по Україні;
- володіння ПК.
Зацікавлені особи повинні надіслати своє резюме та мотиваційний лист на адресу електронної пошти [email protected] з зазначенням у темі листа «Кандидат на посаду виконавчого директора АВМ».
Термін подачі документів до 20.04.2018 року.
Співбесіди з потенційними кандидатами відбудуться в кінці квітня на початку травня 2018 року у місті Києві або через онлайн-зв’язок.
Остаточне затвердження претендента на посаду виконавчого директора відбудеться на Загальних зборах Асоціації відкритих міст, які відбудуться орієнтовно в травні 2018 року.
Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст» є добровільним неприбутковим об’єднанням органів місцевого самоврядування, що створене з метою задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного врядування та електронної демократії, а також для розвитку інтерактивної платформи «Відкрите місто» та інших електронних сервісів в сфері електронної демократії, що використовуються органами місцевого самоврядування. Її діяльність поширюється на всю територію України.
Детальніше про Асоціацію можна ознайомитись за посиланням: https://avm.org.ua