10 автобусів виробництва ЛАЗу, які відмовився прийняти «Артек», насправді були не новими, а експлуатувалися до того у Запоріжжі. Скільки часу – невідомо. Про це сьогодні, 30 червня, під час прес-конференції у Львові повідомили представники профспілкових осередків ЛАЗу.
Натомість гендиректор підприємства Ігор Малець зауважив, що автобуси справді завернули до Львова, але не тому, що вони вже були в експлуатації. За словами І. Мальця, директор автопідприємства «Артека» не прийняв машини, бо на їхніх кузовах вибито дату випуску – 2007 рік. «Але це не означає, що автобуси старі. Просто на ЛАЗі перевиробництво кузовів, склад заповнений, тому навіть закрито кузовний цех. Автобуси, що пішли на «Артек», були з нуля – вся ходова німецька, жодної китайської запчастини», – пояснив Малець.
Він також розповів, що 25 червня у межах візиту прем’єр-міністра Ю. Тимошенко до Львова ЛАЗ відвідав міністр економіки Богдан Данилишин. Міністр оглянув автобуси, що повернув «Артек», і, зі слів Мальця, здивувався, чому від машин відмовилися.