Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Батьки і вчителі проти ідеї 12-річної школи, - опитування

Переважна кількість батьків та вчителів не підтримують ініціативу із запровадження 12-річної системи загальної середньої освіти. Проти запровадження такої системи виступає близько 70% опитаних батьків та 68% педагогів. Серед директорів шкіл немає однозначної позиції щодо цієї ініціативи. Про це свідчать результати опитування , що було проведено Фондом "Демократичні ініціативи" та "Юкрейніан соціолоджі сервіс" у Києві та 15 областях України. Повідомив сайт osvita.ua.

Впровадження 3-етапної системи у середній школі (початкова школа, базова середня та старша школа) не підтримують більше половини опитаних вчителів (54%) та майже половина батьків (48%), тоді як серед директорів ця ініціатива знаходить певну підтримку (41%).

Разом із тим, переважна більшість опитаних батьків, вчителів та директорів оцінюють якість середньої освіти в Україні на середньому рівні.
Значна частина батьків готова особисто робити щось для освітнього закладу своєї дитини: більше третини опитаних готові здавати кошти на потреби школи (35%), брати участь у засіданнях батьківського комітету (35%), майже третина (27%) – виконувати роботи з ремонту будівлі школи та прибирання подвір’я. Водночас близько 36% батьків заявили про відсутність можливості займатись особисто шкільними справами.

Результати опитування свідчать, що понад 90% опитаних батьків здавали гроші на потреби навчального закладу. При цьому 51% батьків визнають, що здавали гроші без належного офіційного оформлення з відповідним списком та підписом.


80% опитаних батьків планують, аби їхні діти продовжували навчання у вищому навчальному закладі, мотивуючи це необхідністю здобути високий рівень освіти (40%) та кращими можливостями для людей з вищою освітою знайти хорошу роботу (39%).

Серед найбільш актуальних та серйозних проблем, що потребують вирішення вже у найближчі роки, опитані батьки назвали проблему слабкої зацікавленості дітей здобувати знання (50%), слабку матеріально-технічну базу шкіл (49%) та застарілі програми і методики (42%).

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ