Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Без передплат: Нова пошта дозволить безоплатно повернути товар у разі відмови покупця

Нова пошта запустила оновлену послугу Сейф-сервіс — відтепер покупцю не потрібно робити 100−200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотну доставку у разі відмови від товару.

Про це повідомили у пресслужбі компанії. 

Там зазначають, що онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний застосунок Нової пошти, у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення.

Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються.Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.

І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Як скористатися «Сейф-сервісом»:

1. Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти.

2. У розділі Додаткові послуги продавець обирає та натискає Сейф-сервіс.

3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.

4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ