Велика Британія досліджує, як Facebook використовує дані користувачів та показує їм рекламні матеріали. Про це повідомляє Reuters.
"Управління комісара з питань інформації Великої Британії попросило європейського регулятора розслідувати, як Facebook розподіляє, контролює та візуалізує рекламу користувачам, заявивши, що стурбоване деякими діями найбільшої соціальної мережі у світі", - йдеться у повідомленні.
В управлінні комісара з питань інформації Великої Британії заявили у вівторок, що в рамках запиту вони також вказали на вагоміші проблеми Facebook, про які було поінформовано регуляторний орган з обробки даних в Ірландії, який є провідним наглядачем діяльності соціальної мережі Facebook в ЄС.
Британія досліджує використання даних користувачів для впливу на політику після того, як компанія Cambridge Analytica отримала персональні дані 87 мільйонів користувачів Facebook.
Як повідомлялося, управління комісара з питань інформації Великої Британії оштрафувало Facebook на 644 тисячі доларів за поведінку компанії під час скандалу з Cambridge Analytica та витік даних користувачів.