ПрАТ „Львівобленерго” відповіло на питання, які ставили споживачі останнім часом.
Фото: Depositphotos
Чому під час різдвяно-новорічних свят не було вимкнень електроенергії?
На час свят зупинили свою діяльність великі підприємства і була тепла погода, що дало змогу мінімізувати відключення. Наразі споживання на Львівщині та в Україні зросло через зниження температури та збільшення використання електроенергії промисловістю та бізнесом з початком робочого тижня.
За яким графіком вимикають електроенергію?
На сьогодні залишається діючим графік, оприлюднений на початку грудня 2022 року. Графік розроблений для трьох груп споживачів.
Дізнатися час відключень та до якої групи належить Ваш будинок, можна на сайті «Львівобленерго» у розділі «Чому немає світла»: або з допомогою чат-ботів «Львівобленерго» у Viber/Telegram.
Для кращого сприйняття інформації у графіку години відзначені кольорами: зелений колір означає, що електроенергія подається; помаранчевий колір — електроенергія відсутня; білий колір — можливе відключення у разі необхідності.
Про усі зміни ми проінформуємо споживачів у всіх можливих каналах комунікації. Будь ласка, довіряйте лише перевіреним та офіційним ресурсам.
Чи вимикатимуть електроенергію у час, вказаний як «Можливе відключення»?
Так, це може трапитись. Якщо у графіку вказано «Можливе відключення» (білий колір), то за Вашою адресою є ймовірність відсутності електроенергії. Це залежить від ситуації в енергосистемі України та отриманих розпоряджень стосовно обмеження потужності від НЕК «Укренерго».
Наголошуємо: якщо у певний момент ситуація в енергосистемі стає кращою і є можливість подати електроенергію на довший період — енергетики це роблять.
Чому в моїй оселі електроенергію вимикають за іншим графіком?
Це пов’язано зі зміною схем електропостачання, ремонтами чи використанням резервних ліній. В такому випадку у Вас два варіанти дій:
1. Ви можете визначити групу відключень за фактичними вимкненнями та наявністю електроенергії за Вашою адресою.
2. Якщо Вам не вдається самостійно визначити приналежність до групи відключень, у такому випадку потрібно подати звернення диспетчеру (обов’язково під час відсутності електроенергії!) через чат-бот «Львівобленерго» у Viber або Telegram, кнопка «Немає світла», або ж зателефонувати у кол-центр «Львівобленерго».
Диспетчерська служба опрацює Ваше повідомлення і за необхідності внесе зміни у технічні програми для відображення коректної інформації на сайті та в чат-ботах.