На перегляд новин офісні співробітники витрачають близько години робочого часу. Половина з них не лише читають новини, але й активно обговорюють їх у колі колег. Як стверджують «білі комірці», новини, поштові розсилки й соціальні мережі зовсім не заважають їхній роботі. Такі дані були отримані в результаті опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Складно уявити сучасний офіс без доступу до мережі Інтернет. Корпоративна пошта, проведення онлайн-конференцій і просто пошук потрібної для роботи інформації є частиною робочого процесу більшості «білих комірців». Побоюючись недоцільного використання співробітниками трафіку й робочого часу, деякі роботодавці закривають доступ до непотрібних сайтів. Проте, як стверджують експерти й самі представники компаній, у епоху мобільного Інтернету це не зовсім ефективно. Тотальний контроль демотивує співробітників, тому найкращий спосіб запобігти годинним «зависанням» у соцмережах — завантажити колектив цікавими задачами і проектами. У такому разі можливість мати вільний доступ до робочого Інтернету буде сприйматися як бонус.
Як показало опитування hh.ua, більшість «білих комірців» витрачають на перегляд новин не більше години робочого часу. При цьому в чверті опитаних на це йде всього 5-10 хвилин, дещо менше третини «висить» у мережі близько 30 хвилин, і ще п’ята частина — приблизно годину протягом робочого дня. Проте є і ті, хто зловживає можливістю виходити в Інтернет. Практично кожен десятий читає новини понад годину й 4% — більше кількох годин. Лише один із восьми опитаних стверджує, що користується офісним Інтернетом виключно з робочою метою.
Кожен другий не лише переглядає новини, але й активно обговорює їх у колі колег. Спілкуються «білі комірці», як правило, у вільний від роботи час — за обідом або під час перерв на каву. Обговорюючи новини, намагаються знаходити загальні теми й не піднімати гострі політичні питання.
Понад половина офісних співробітників отримують інформацію протягом усього дня, кожен четвертий дивиться і читає новини ввечері й дещо більше десятої частини — зранку. Семеро зі ста знаходять час на перегляд новин у світлу частину доби, а троє зі ста — переважно вночі.
Як стверджують понад чверть «білих комірців», новини, поштові розсилки й соціальні мережі зовсім не заважають їхній роботі. Ще чверть відповіли, що швидше не заважають, ніж заважають. І майже стільки ж вважають, що все залежить від ситуації — інколи заважають, інколи ні. Кожен сьомий не може сконцентрувати увагу на роботі, бо постійно відволікається на соцмережі й новини.
Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у березні 2016 року. В опитуванні взяли участь 1392 респонденти із різних регіонів України.