Як повідомила Гал-інфо прес-секретарка "Нової пошти" Оксана Тарасенко, "Нова пошта" з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину (до 3.04).
Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно.
"Нова пошта" продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг нашої доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка.
Ми створили безпечний простір доставки для наших клієнтів і співробітників. Усі відділення «Нової пошти» оснащені дезінфекторами, захисними масками, рукавичками. У відділеннях постійно проводиться прибирання всіх поверхонь за допомогою дезінфікуючих засобів. Ми контролюємо відстань черги і не допускаємо великого скупчення людей. Наші співробітники проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі погіршення самопочуття.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, на час карантину Укрпошта змінила умови зберігання поштових відправлень.