Інститут споживчих експертиз перевірив дизельне пальне з українських АЗС на відповідність критеріям якості та безпечності, передає УНН.
Зазначається, що всього було відібрано 12 проб дизпального на таких АЗС, як: Shell, ОККО, WOG, Glusco, AMIC, КЛО, ANP, БРСМ — Нафта, SunOil, LUXWEN, Motto, Marshall.
Пальне перевіряли за 5 критеріями: морозостійкість, цетановий індекс, вміст сірки, температура спалаху в закритому тиглі, вміст води.
За першими трьома критеріями найкращі результати продемонстрував дизель Shell (звичайне дизпальне і V-Power Nitro+), WOG (Mustang Diesel), ОККО (Pulls Diesel і ДП Євро), КЛО (Ventus diesel) та LUXWEN (ДП Євро).
При цьому під час дослідження зимового дизпального на показник “температура спалаху в закритому тиглі” у жодного із учасників дослідження не було виявлено порушень.
Також не було виявлено і слідів води у всіх відібраних пробах зимового дизельного палива.
“В цілому, оператори мереж АЗС непогано підготувалися до хурделиць і морозів, принаймні, явної „не кондиції“ немає. Звісно, деякі мережі намагаються заробити побільше, продаючи не зовсім „зимове“ пальне, і „дизелістам“ слід бути уважними, оскільки клімат і у нас „ще той“ — плюсова температура може раптово змінитися снігом і лютими морозами. Тому деякі великі мережі, наприклад, Shell і WOG, заздалегідь підготувалися до холодів, а не тоді, коли температура досягне критичних значень”, — зазначили в ІСЕ.
Експерти порадили вітчизняним автомобілістам не “гнатися” за низькою ціною на одиночних АЗС і, звичайно, стежити за погодою.