Слухай онлайн
Економіка

Філософія промоції туристичного Львова мінятиметься

Філософія розвитку туризму та культури Львова мінятиметься. Про це заявив під час брифінгу «Львів туристичний, підсумки трьох виставок у Києві, Львові та Познані (Польща)» начальник міського управління культури Андрій Клімашевський.
За його словами, зараз необхідно перейти від розпорошення видатків на культурний туризм на цільову промоцію туристичного продукту міста Львова. Клімашевський стверджує, що перші зміни, які можна було вже побачити, відбулися в момент святкування 750-річчя міста Лева.
«Святкування 750-річчя Львова показало, що можна якісно промотувати наше місто. Не лише самим містом, а й способом його «розкрутки» зацікавилось дуже багато людей, і це дуже позитивний сигнал, але тепер треба рухатися далі. Серед питань, що ми зараз будемо підіймати, зокрема через міського голову Андрія Садового – питання співпраці з посольствами та консульствами України в іноземних державах, для того спільно з ними організовувати промоції Львова. Так, це прямий обов‘язок займатися промоцією України та її міст, але для того, щоб це працювало, треба докласти значних зусиль». Крім того, за словами Клімашевського, постає питання відкриття чартерних рейсів Неаполь-Львів та Рим-Львів.
«Зараз проводяться відповідні переговори з «Львівтуртранс» та «КийАвіаВест». Крім того, нещодавно у нас побували представники польської готельної мережі «Орбіс». Ми домовились що вони збудують у Львові 2 готелі», – каже Клімашевський.
У перспективі місто планує також задуматися над будівництвом у Львові (місті або в передмісті) об‘єктів індустрії розваг. «Зараз місту бракує аквапарку. Фактично не використовується парк «Знесіння», було б непогано запустити «Карпатський» та «Львівський» трамваї. Є ідея щодо запуску в місті екскурсійного автобусу, інші ідеї, але потрібні конкретні проекти, гроші та допомога бізнесу», – каже Клімашевський.   
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...