Google, дочірня компанія Alphabet Inc, заявила, що припинила продаж онлайн-реклами в Росії, заборона поширюється на пошук, YouTube і зовнішніх партнерів.
Про це інформує Українська правда з посиланням на Reuters.
"У світлі надзвичайних обставин ми призупиняємо рекламу Google у Росії. Ситуація швидко розвивається, і ми продовжуватимемо ділитися оновленнями, коли це необхідно".
Провідний продавець онлайн-реклами у четвер послідував прикладу Twitter Inc і Snap Inc після вторгнення Росії в Україну.
Раніше Google заборонив російським державним ЗМІ купувати або продавати рекламу за допомогою своїх технологій. Він посилався на свою політику щодо чутливих подій, яка забороняє маркетинг, який прагне скористатися війною, за винятком протестної або антивоєнної реклами.
Російський регулятор зв'язку Роскомнагляд у понеділок наказав Google припинити показ реклами в повідомленнях про втрати Росіян в Україні, а в четвер попросив Google припинити показ на YouTube реклами з інформацією про Україну.
Також на росії практично всі провайдери заблокували роботу сайтів видань «Медуза», Бі-Бі-Сі, Радіо Свобода, Deutsche Welle, а також мереж Twitter та Facebook.
Згідно з сервісом GlobalCheck, доступність «Медузи» становить 17%, Бі-Бі-Сі – 17%, Радіо Свобода – 0%, Deutsche Welle – 0%, соцмережі Facebook – 37%, Twitter – 17%, - пише Мукачево.net.
Електронна енциклопедія Wikipedia і магазини застосунків App Store і Google Play також перестали відкриватися у більшості росіян.
Ресурси заблоковані у клієнтів практично всіх магістральних провайдерів, крім «Ростелекому». За даними GlobalCheck, блокування йде через ТСПЗ – технічні засоби протидії загрозам. Це комплекс, що дозволяє обмежувати доступ до інформації, поширення якої заборонене на території Росії. При цьому судових рішень про блокування та заборони у більшості випадків не було, як і розпоряджень «Роскомнагляду» або внесення до реєстру «заборонених сайтів».