Гонщик Mercedes Льюіс Хемілтон виграв гонку в Сочі після того, як схід Себастьяна Феттеля дозволив йому провести «безкоштовний» піт-стоп.
Як повідомляє F1-Ukraine, на старті Феттелю вдалось обійти Хемілтона та Леклера ще до другого повороту й очолити гонку. Сайнс теж спробував атакувати Хемілтона, але британець зайняв внутрішній радіус.
Проте майже одразу гонку була зупинена режимом віртуальної машини безпеки через виліт Ромена Грожана, який зіткнувся з Джовінацці, що підчепив ще й Даніеля Ріккардо, коли всі троє намагалися увійти в поворот. Ріккардо відправився в бокси через пробите колесо, а Джовінацці міняти переднє крило.
На четвертому колі гонку поновили, але єдиною боротьбою відмітились Ферстаппен та Перес за сьому позицію.
До восьмого кола Боттас обійшов Сайнса, а Ферстаппена Переса. Проте головне було попереду, де Ferrari вмовляла Феттеля пропустити Леклера, який скаржився на низький темп німця.
Феттель відмовився випустити вперед напарника, через що останній «вилив» на команду цілий том невдоволення по радіо. Скудерія після цього попросила гонщиків перейти на план «С».
Себастьян почав штампувати швидкі кола, а Шарль берегти гуму та відставати, сповільнюючи гонщиків Mercedes, які були на Medium.
На 17-му колі Хюлькенберг, який до цього обійшов Переса, першим відкрив хвилю піт-стопів. При цьому Renault затримала німця при заміні переднього лівого колеса. В цей же час Ферстаппен вийшов на п’яту позицію, обійшовши Сайнса.
Леклера першим закликали в бокси (на 25-му колі), що було схоже на переможну стратегію Феттеля в Сінгапурі, і він їхав на четвертому місці позаду Феттеля, Хемілтона та Боттаса. Команда протримала Феттеля до 29-го кола й вивела його одразу за Леклером.
Але коли німець повернувся на трасу, то Ferrari втратила потужність через MGU-K та зупинилась на треку. Це був перший схід Феттеля після Гран Прі Німеччини 2018 року. При цьому команда попросила Себастьяна зупинити машину на трасі, аби пошкодження не стали ще більшими.
Віртуальна машина безпеки дозволила Хемілтону провести «безкоштовний» піт-стоп на залишитися лідером. Леклер зміг обійти лише Боттаса, який теж відвідав бокси.
В цей час (під VSC) Рассел опинився в бар’єрах (на 29 колі), чим викликав справжній автомобіль безпеки на трасу. Команда Ferrari вирішила (на 31 колі) закликати Леклера за свіжим комплектом Soft та вивела його позаду Боттаса.
На рестарті (33 коло) Леклер одразу показав себе в дзеркалах Боттаса, але обігнати його було досить важко, адже на звивистих секторах фін тікав від монегаска, а на прямих швидкості Ferrari не вистачало для обгону Mercedes. До кінця гонки Хемілтон зміг створити безпечний відрив від напарника, а Валттері втримав єдину Ferrari на третьому місці.
Єдиною розвагою для глядачів в цей момент була боротьба Квята та Гаслі за 12-му позицію, яка закінчилась вильотом француза в другому повороті.
Албон теж зміг потішити своїх фанатів та команду, адже зміг прорватися через весь пелотон після старту з піт-лейн та фінішував п’ятим.
В гонці не змогли фінішувати Кубіца та Ріккардо, які зупинили боліди в боксах. Але, мабуть, найбільшим невдахою треба назвати Райкконена – помилка на старті, штраф «проїзд піт-лейном», заминка з заміною колеса, та застрягший домкрат під машиною на другому піт-стопі. Лише через сходу суперників Кімі фінішував 13-м.
Команда McLaren змогла ще більше відірватися від Renault в Кубку Конструкторів, а Haas завдяки Магнуссен вперше за останні чотири гонки здобула залікові бали.